Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@05:43:59 GMT

نشست سران قوا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۳۹۵

سران سه قوه در نشست خود به میزبانی دفتر رئیس جمهور، موضوعات داخلی و بین المللی را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در نشست هفتگی سران سه قوه که عصر شنبه به میزبانی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات داخلی و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفر دو روزه رئیس جمهور به روسیه و دستاورد‌های این سفر در گسترش روابط دو جانبه تهران و مسکو و همچنین تاکید بر اهمیت راهبردی منطقه‌ای و بین المللی همکاری‌های دو کشور به ویژه مخالفت با یک‌جانبه‌گرایی از جمله محور‌های گفتگو سران قوا در این نشست بود.

موضوع بررسی بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و لزوم توجه به محورها، اهداف و جهت‌گیری‌های بودجه متناسب با ظرفیت‌ها و منابع کشور نیز در این نشست مطرح و بررسی شد.

همچنین در این نشست سران سه قوه بر همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر قوای مجریه، مقننه و قضائیه و همه نهاد‌ها در جهت اهداف عدالتخواهانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و تقویت امید و اطمینان در مردم تاکید کردند. برچسب ها: رئیس جمهوری ، نشست سران قوا ، ابراهیم رئیسی ، محسنی اژه ای ، محمدباقر قالیباف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهوری نشست سران قوا ابراهیم رئیسی محسنی اژه ای محمدباقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های علمی "مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران " و "فلسفه در ایران "در انستیتوی فلسفه آکادمی علوم روسیه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداللهی، مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در روسیه و دکتر رضاپور، استاد مدعو المصطفی، سخنرانان این نشست علمی بودند.

کد خبر 6087546 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد