Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@03:18:54 GMT

واکنش درویش به بسته شدن پنجره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۴۰۹

واکنش درویش به بسته شدن پنجره پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حاضر به پاسخگویی درباره پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه نشد. به گزارش ایسنا، در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برابر فولاد خوزستان قرار گرفت و درنهایت توانست این تیم را یک بر صفر شکست دهد.

پیش از آغاز این دیدار فولادی‌ها زودتر از پرسپولیسی‌ها وارد زمین شدند تا خود را برای بازی آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازیکنان پرسپولیس زیر نظر مطهری خود را برای بازی آماده کردند. 

در دقیقه ۷، زمانی که توپ با پای بازیکن فولاد به اوت رفت، وحید امیری قصد داشت کمی جلوتر از جایی که توپ اوت شده بود توپ را پرتاب کند که نکونام به این موضوع اعتراض کرد.

برخی نیمکت نشینان فولاد که از روی سکوها کار را دنبال می‌کردند با فریادهایی بازیکنان را تشوق می‌کردند و سعی داشتند نکاتی را به آنها بگویند. 

در بین دو نیمه و پس از انتشار خبر بسته شدن پنجره نقل‌ولنتقالاتی پرسپولیس، خبرنگاران قصد داشتند درباره این موضوع با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت‌وگو کنند اما او حاضر به پاسخگویی نشد.

در دقیقه ۴۹، بعد از گلی که پرسپولیس توسط مهدی عبدی به ثمر رساند، نمیکت نشینان فولاد به داور اعتراض کردند و اعتقاد داشتند که قبل از گل، روی بازیکن فولاد خطا صورت گرفته است. 

در این دیدار سید جلال حسینی برای ۲۵۰امین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد.

از دقیقه ۷۰ کانون هواداران پرسپولیس از بلندگوهای ورزشگاه اقدام به پخش نواهایی برای تشویق این تیم کرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا درویش سومین سال تکیه بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده، مالکیت این باشگاه دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند که این تغییر به پست مدیرعاملی هم برسد.

اما محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تاکید کرد که مالکان جدید باشگاه به هیچ وجه قصد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را ندارند و رضا درویش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب احتمالا اعضای فعلی هیئت‌مدیره با مدیرعاملی رضا درویش به کار خود ادامه خواهند داد تا مدیرعامل سرخپوشان همچنان روی این صندلی باقی بماند.

دیگر خبرها

  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی