Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز درباره فیلم منتشر شده از وزیر آموزش و پرورش در مدارس سیل‌زده‌ی کرمان توضیح داد.

به گزارش ایمنا، میثم حاجی‌پور در خصوص سیل اخیر در برخی استان‌های کشور، گفت: وزیر آموزش و پرورش به همراه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پس از دو روز حضور پُر کار و فشرده در استان‌های اصفهان و قم، بامداد جمعه اول بهمن ماه جهت بازدید از مدارس مناطق سیل‌زده کرمان و هرمزگان راهی این استان‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: بیش ترین میزان بارش باران در شهرهای جنوبی استان کرمان مانند قلعه‌گنج، منوجان، رودبار جنوب و کهنوج و در شرق استان هرمزگان مربوط به شهرهای میناب و رودان بوده است.

وی ادامه داد: در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است، وزیر آموزش و پرورش در حال بازدید از مدرسه ابتدایی شهید عیسی بادگیر قلعه‌گنج است که در محوطه مدرسه آب باران جمع شده و کلاس‌های درس عاری از هرگونه آب و مشکلات ناشی از باران است.

حاجی پور گفت: با توجه به اینکه تأکید همیشگی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و عدم تعطیلی فرآیند آموزش بوده است، از مدیر مدرسه و مسئولان محلی این روستا خواسته شده که حتی با قرار دادن تعدادی بلوک سیمانی روی آب شرایط را برای حضور دانش‌آموزان فراهم کنند؛ زیرا هیچ‌گونه آب باران و یا سیل وارد کلاس‌های درس نشده است.

حاجی پور خاطرنشان کرد: در فیلم منتشر شده کاملاً مشخص است که کنار دیوارهای مدرسه هیچ‌گونه آبی وجود ندارد و با مقداری برنامه‌ریزی امکان ایجاد شرایط برای حضور دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: مقرر شد تا دهیاری و یا شهرداری منطقه مورد نظر با شن، کف حیاط مدرسه را مقداری بالا آورده و مسطح کند، سپس نوسازی مدارس نسبت به آسفالت مدرسه اقدام کند. البته دیوارکشی مدرسه مذکور نیز پس از تخلیه آب باران در محوطه برنامه‌ریزی و انجام خواهد شد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها بدون آگاهی و با هدف تضعیف فعالیت تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و جهادگران نوسازی مدارس که در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت‎رسانی به فرزندان ایران عزیز هستند، نسبت به انتشار بریده‌ای از برخی فیلم‌ها اقدام می‌کنند تا اذهان عمومی را نسبت به تلاش‌های انجام شده مشوش کنند.

حاجی پور گفت: رویکرد وزارت آموزش و پرورش همواره بر بازگشایی مدارس و حضور حداکثری دانش‌آموزان در کلاس‌های درس بوده است و تلاش سازمان نوسازی مدارس کشور نیز فراهم کردن شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان است.

وی تاکید کرد: ذکر این نکته بسیار ضروری و مهم است که هم‌اکنون بیش از پنج هزار پروژه آموزشی (مدرسه) توسط نوسازی مدارس در سراسر کشور در حال ساخت است تا در ماه‌های آینده به چرخه آموزشی کشور اضافه شود. ضمن اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۹۵۰ پروژه آموزشی با ۱۳۴۵۰ کلاس درس نوساز ساخته و در نقاط مختلف کشور تحویل دانش‌آموزان شده و نهضت مدرسه‌سازی همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

کد خبر 550545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خسارات سیل کرمان سیل کرمان تلفات سیل کرمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزیر آموزش و پرورش سازمان نوسازی توسعه و تجهیز نوسازی مدارس کلاس های درس دانش آموزان مدارس کشور منتشر شده حاجی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر