Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در هفته شانزدهم لیگ برتر فاصله امتیازی اش با استقلال را کمتر کرد و از فرصت شکست سپاهان برابر مس هم برای زیاد کردن اختلاف با این تیم به بهترین شکل استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به نفع پرسپولیس خاتمه یافت و راهی تعطیلات نیم فصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عبدی در دقیقه ۴۹ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

با این نتیجه پرسپولیس ۳۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با استقلال و به علت تفاضل گل کمتر، در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند. فولاد هم با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی، به رتبه هشتم سقوط کرد.

نیمه نخست

در دقیقه ششم، ارسال توپ به روی دروازه پرسپولیس، با ضربه سر قدرتمند لوسیانو پریرا همراه بود که حامد لک به سختی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۹ باز هم خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که باز هم ضربه سر عباسی در یک قدمی دروازه، به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ هافبک فولاد با دریبل دو، سه بازیکن پرسپولیسی، به دهانه محوطه شش قدم رسید و در حالی که می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند، پاس داد که این ضربه بلندتر از قامت پاتوسی بود و توپ عرض زمین را طی کرد.

یک دقیقه بعد ضد حمله تند و تیزی توسط مهدی ترابی پی‌ریزی شد که روی جا ماندن فولادی‌ها، بازیکنان پرسپولیس به شکل پرتعداد به دروازه حریف رسیدند اما یک ناهماهنگی و ضربه اشتباه مهدی عبدی، این موقعیت خطرناک را به باد داد.

در دقیقه ۳۶ ضربه آزاد مهدی ترابی به تیر دروازه برخورد کرد. سه دقیقه بعد، روی یک ضد حمله سریع، مهدی عبدی در موقعیت بسیار مناسبی صاحب توپ شد که وحید حیدریه به خوبی این توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه دوم

در دقیقه ۴۸، توپ با ضربه سر احسان پهلوان در داخل محوطه جریمه به دست مجتبی نجاریان برخورد کرد که داور دستور به ادامه بازی داد اما پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

گل: در دقیقه ۴۹، حرکت پا به توپ مهدی ترابی تا مقابل دروازه توسط مدافع فولاد به طور ناقص دفع شد که بلافاصله با شوت مهدی عبدی از بیرون محوطه جریمه به گل تبدیل شد.

در دقیقه ۶۱، شیمبا از مقابل محوطه جریمه دروازه حامد لک را تهدید کرد که شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۵، پاتوسی برای باز کردن دروازه لک اقدام کرد که این بار حامد لک توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۸۱ شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!

مس رفسنجان و پیکان در چهارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند.

طرفداری | مس رفسنجان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

مس رفسنجان در چهارچوب جام حذفی برابر پیکان قرار گرفت و در دیداری جذاب موفق به شکست این تیم شد.

ابتدا جلال الدین محمدی در دقیقه ۳۲ دروازه پیکان را باز کرد و ابوالفضل زمانی در دقیقه ۴۸ کار را به تساوی کشاند.

این دیدار سراسر موقعیت خطرناک بود اما دروازه‌بان جوان پیکان باعث شد این دیدار بیش از این گل نداشته باشد.

محمدرضا دیناروند ۲۱ ساله با بیش از ۱۰ مهار که نیمی از آن موقعیت صد‌ در صد گلزنی بود سر راه رفسنجانی‌ها شد تا عنایتی دروازه‌بان جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرده باشد.

نکته جالب دیگر میانگین سنی پیکان در این دیدار بود که کمتر از ۲۲ سال ثبت شد.

درنهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان نویدکیا راهی مرحله بعد شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!