Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@18:50:00 GMT

سیدعباسی: روند پدیده رو به رشد است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۶۰۸

سیدعباسی به تمجید از آلومینیوم پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: آلومینیوم از معدود تیم‌‌هایی است که در بدو ورود به لیگ برتر نشان داده ثبات خوبی دارد.

به گزارش طرفداری، داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از دیدار پدیده مقابل آلومینیوم گفت:

مقابل تیم خوب آلومینیوم بازی داریم. با توجه به نتایج این تیم و کادر فنی خوبی که دارند، انتظار یک بازی سخت را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم از معدود تیم‌‌هایی است که در بدو ورود به لیگ برتر نشان داده ثبات خوبی از لحاظ ساختار و بازیکن دارد و امسال هم از نتایج‌شان مشخص است که چقدر تیم خوبی هستند.

وی اضافه کرد:

ما هم روند رو به رشدی با وجود مشکلات داشتیم. در چند بازی نتوانستیم از همه پتانسیل‌مان استفاده کنیم ولی مصدومان که برگشته‌اند عملکرد خوبی ارائه داده‌‌اند. آماده هستیم و امیدواریم فردا بازی خوبی ارائه دهیم.

سرمربی پدیده درباره غایبان تیمش تصریح کرد:

مجتبی بیژن، مهرداد بایرامی، محمدعلی کاظمی، آزاد جعفرزاده، ابوذر صفرزاده و ابوالفضل جلالی‌راد را در اختیار نداریم.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد