Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان نماز اسلامشهر اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از بودجه کشور در دست وزیران و سازمان‌ها و بقیه در اختیار استانداران است که باید برای اجرای بهینه پروژه ها و خدمات اختیارات استانداران افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد با انتقاد از اختصاص ۷۲ هزار میلیارد تومان از محل هدفمند کردن یارانه ها در سرفصل های دیگر افزود: در تبصره ۱۴ قانون به نام هدفمند کردن یارانه ها، مبلغ اندکی هزینه شده و بقیه در دولت قبلی در جای دیگر هزینه شده و فقط بدهی ۱۴۰ میلیارد تومانی آن برای دولت رئیسی باقی مانده که این جفا در حق مردم و کشور است.

وی با اشاره به لزوم توجه به موضوع عمران شهری در مجلس بیان کرد: در کمیسیون عمران و در مجلس حتما باید به عمران شهری توجه کرد، در فصل عمران شهری خیلی از کارهای ماندگار را می‌توان در حوزه فضای سبز و خدمات شهری اجرا کرد.

نیکزاد با اشاره به ضرورت توجه به حمل و نقل شهری تاکید کرد: متاسفانه در اثر عدم توجه دولت سابق به بحث حمل و نقل در طی چهار سال گذشته حتی یک دستگاه اتوبوس از سوی دولت و وزارت کشور به شهرداری ها تخصیص داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه بهترین راه حل رفع مشکل حمل و نقل عمومی شهرها توسعه حمل و نقل ریلی است، گفت: یکی از راه های رفع مشکلات شهرهایی مانند تهران و اسلامشهر ایجاد دولت الکترونیک است، استقرار دولت الکترونیک می تواند علاوه بر صیانت از کارکنان، خدمات مورد نیاز شهروندان را به روزرسانی کند و شهرداری اسلامشهر می‌تواند در این حوزه پیشگام و پیشرو باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از روند واگذاری اوراق مشارکت توسط شهرداری‌ها در دولت فعلی انتقاد کرد و افزود: فروش اوراق مشارکت برای تامین اعتبارات پروژه‌ها توسط شهرداری‌ها و تضمین بازپرداخت آن توسط شهرداری غلط است، در حالی که باید دولت این اوراق را تضمین کند.

وی با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: زن ایرانی زن از نوع شرقی و غربی نیست، بلکه به فرموده مقام معظم رهبری زن مسلمان ایرانی الگوی سوم زن است که باید با همه توان این موضوع را جا بیندازیم و این مطالبه به حق رهبری را در مجلس و دولت پیش ببریم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز نایب رئیس مجلس ضرورت افزایش اختیارات استانداران توسط شهرداری شهرداری ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است