Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز شنبه از هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، سه دیدار همزمان برگزار شد.

در حساسترین دیدار، منچستریونایتد و وستهام که در جدول همسایه هستند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند در ورزشگاه «اولدترافورد» ‌ شهر منچستر به مصاف هم رفتند.

در این دیدار نزدیک، منچستر با گل دقیقه ۹۳ «مارکوس راشفورد» به برتری ارزشمند یک بر صفر رسید و با ۳۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وستهام نیز ۳۷ امتیازی باقی ماند.

در دیگر دیدار، برنت‌فورد در دیداری عجیب مقابل ولوورهمپتون متحمل شکست خانگی دو بر یک شد.

در دقیقه ۲۶ این دیدار ۲ بازیکن برنت‌فورد به شدت با یکدیگر برخورد کرده و تعویض شدند.

همچنین پرواز پهباد غیر مجاز بر فراز ورزشگاه برنت‌فورد موجب شد تا این دیدار در نیمه نخست، ۲۰ دقیقه متوقف شده و بازیکنان به رختکن بروند. پس از رفع این مشکل، بازی از سر گرفته شد. نیمه نخست این دیدار، ۷۳ دقیقه به طول انجامید.

در این دیدار ابتدا، «موتینیو» برای ولوورهمپتون گلزنی کرد و سپس «ایوان تونی» در دقیقه ۷۱ کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و «روبن نوس» هافبک پرتغالی در دقیقه ۷۸ دومین گل ولوورهمپتون را به ارمغان آورد.

در دیگر بازی، نیوکاسل که برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند با تک گل ارزشمند «جان شلوی» مقابل لیدز به برتری خارج از خانه یک بر صفر دست یافت و با ۱۵ امتیاز در جایگاه هجدهم قرار گرفت.

از ساعت ۲۱ امشب، تیم صدرنشین منچسترسیتی که آماده رسیدن به کسب عنوان قهرمانی است به میهمانی ساوتهمپتون می‌رود.

برچسب‌ها فوتبال منچستریونایتد نیوکاسل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال منچستریونایتد نیوکاسل فوتبال منچستریونایتد نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | سرخ‌ها به دنبال صعود هستند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. آخرین دیدار دو تیم که به میزبانی اراک برگزار شد با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها حالا به دنبال انتقام و برتری در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

جام حذفی فوتبال ایران

بازی: آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه: امام خمینی اراک

داور: امیر عرب‌براقی

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد