Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:23:49 GMT

سیاوش یزدانی کرونا را شکست داد/عکس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۸۴۸

سیاوش یزدانی کرونا را شکست داد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از بحران کرونا در باشگاه استقلال و ابتلای تعداد زیادی از اعضای این تیم به این ویروس، حالا خبر می رسد که استقلالی ها همچنان درگیر این موضوع بوده و تست کرونای تعدادی از اعضای خانواده بازیکنان تیم نیز مثبت شده است. هفته پیش از برگزاری دیدار برابر پیکان از رقابت های جام حذفی بود که خبر ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به کرونا، برگزاری این دیدار را تحت الشعاع قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست کرونای 17 نفر از بازیکنان تیم مثبت شد و سازمان لیگ نیز به همین دلیل مسابقه دو تیم را لغو کرد. تعداد زیاد کرونایی های استقلال باعث شد تا برگزاری دیدار برابر هوادار نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد و در حالیکه امروز سازمان لیگ تاریخ 5 بهمن را برای برگزاری دیدار دو تیم تعیین کرده که خبر می رسد آبی ها هنوز درگیر این ویروس هستند.

امروز سیاوش یزدانی با انتشار این استوری از منفی شدن تست کرونای خود خبر داد:

بیشتر بخوانید:

درگیری لفظی کادر فنی پرسپولیس و فولاد گل محمدی: استعفا؟ نمی‌خواهم کام هواداران تلخ شود کلین‌شیت پرسپولیس در روز تاریخ‌سازی سیدجلال

251 254

کد خبر 1595292

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در آبادان متوقف شد

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ۱۳ بازی بدون شکست، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، شاگردان محرم نویدکیا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دیدار مقابل تیم شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان، به شکست یک بر صفر رضایت دادند و دست خالی از زمین خارج شدند.

داوری این دیدار به عهده پیام حیدری بود و حسین مرادی و عباس پورحمیدی به عنوان کمک داور و امیر ایار و حسین خانبان به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر در این مسابقه حضور داشتند، تک گل این دیدار نیز توسط علی یوسف، مهاجم عراقی تیم آبادان وارد دروازه مس رفسنجان شد.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۹ امتیازی و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد؛ مسی‌ها نیز با اولین شکست در نیم فصل دوم، ۳۱ امتیازی باقی ماندند و به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

کد خبر 751268

دیگر خبرها

  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!