Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم‌های برنتفورد و ولوز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در چارچوب لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کمیونیتی برنتفورد به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر یک تیم میهمان به پایان رسید.

در جریان این دیدار و در حالی که تقریبا نیم ساعت از بازی گذشته بود یک فروند پهپاد ناشناس بر فراز ورزشگاه به پرواز در آمد و داور مجبور به توقف مسابقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور پیتر بنکس در دقیقه ۲۸ مجبور شد بازیکنان هر دو تیم را از زمین بازی خارج کند و بازی به مدت ۲۰ دقیقه متوقف شد.

طبق قوانین لیگ برتر، زمانی که پهپاد ناشناسی بر فراز ورزشگاه پرواز کند، بازی باید متوقف شود تا از ایمنی بازیکنان اطمینان حاصل شود.

دلیل این امر این است که یک پهپاد ناشناس می‌تواند یک تهدید تروریستی باشد و همچنین ممکن است تلاشی برای پخش غیرقانونی بازی باشد.

بیشتر بخوانید

توقف برنتفورد برابر نیوکاسل قعرنشین در حضور قدوس نگرانی رانگنیک از جدایی ستاره‌های منچستر یونایتد لسترسیتی ۲- تاتنهام ۳/ اسپرز در ۲ دقیقه از شکست پیروزی ساخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره تیم فوتبال برنتفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

کد خبر 6098776

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • قحطی گل در دیار کویر
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ