Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@06:57:26 GMT

خطیبی : شهر خودرو تیم خطرناکی است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۵۶۵

خطیبی : شهر خودرو تیم خطرناکی است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شهرخودرو در چهار دیدار آخرش، بازی متفاوتی ارائه کرده و تیم ما این نگاه را ندارد که با حریف پایین جدول رویارویی دارد.

به گزارش برنا از اراک ، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم اراک و شهرخودرو مشهد در جمع خبرنگاران افزود: ارایه بازی زیبا و تماشاگر پسند در بازی با تیم شهرخودروی مشهد در دستور کار آلومینیوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شکل و نحوه بازی تیم شهر خودرو مشهد در سه تا چهار هفته گذشته عوض شده و در این مدت بازی‌های خوبی ارایه داده و بازی سختی با این تیم در پیش خواهیم داشت و امید است فردا در زمین خودمان یک بازی زیبا ارایه کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: تیم شهر خودرو مشهد بازی‌های خوبی ارایه داده و در شکل بازی دفاع فشرده داشته و  در ضد حمله خوب ظاهر می‌شود و تیم خطرناکی است.

خطیبی گفت: میلاد فخرالدینی و محمود قائد رحمتی را در بازی فردا نداریم اما بقیه بازیکنان با آمادگی کامل در این دیدار حضور دارند.

وی کیفیت زمین‌ را از جمله عوامل موثر در کیفیت بازی‌ها عنوان کرد و افزود: بیشتر تیم‌های لیگ دسته برتر به جزء سه تا چهار تیم در فصل زمستان زمین‌های مناسبی نداشتند و این مهم موجب پایین آمدن کیفیت بازی‌ها شده‌ است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: امید است در مدت تعطیلات آتی تدابیری توسط سازمان لیگ اتخاذ شود که شرایط زمین در نیم فصل دوم افزایش یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مشهد بازی خودرو زمین زمستان فوتبال تعطیلات سازمان لیگ نیم فصل دوم لیگ برتر رسول خطیبی آلومینیوم پدیده آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم

دیدار دو تیم پیکان و آلومینیوم با تک گل عارف حاجی‌عیدی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند.

تک گل این دیدار را عارف حاجی‌عیدی در دقیقه ۸۳ به‌سود آلومینیوم به ثمر رساند.

خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم کد خبر 751208

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!