Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حسنعلی میرعبدی در نشست شورای اداری ادارات آموزش و پرورش قطب چابهار در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مدیران در سطوح مختلف با بهره گیری از ظرفیت های پیدا و پنهان درون و برون سازمانی در مسیر ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی و به ویژه تبیین و تشریح دستاوردهای نظام در حوزه تعلیم و تربیت پیشگام باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، سیستان و بلوچستان را سرشار از استعدادهای انسانی و نخبگان در حوزه های مختلف عنوان کرد.

به گفته او  از این حیث جامعه فرهنگیان در بین آحاد مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

سرپرست آموزش و پرورش استان گفت: همه ما وظیفه داریم دستاوردهای نظام در حوزه تعلیم و تربیت را برای آحاد جامعه و به ویژه مخاطبان و جامعه هدف که همانا اولیا و دانش آموزان هستند تبیین و تشریح کنیم.

میرعبدی   لزوم توجه به حوزه پژوهش در آموزش و پرورش و فعال شدن ظرفیت های مختلف در مسیر توسعه و اصلاح فرایندهای پژوهشی را مورد تاکید قرار داد.

او  تشکیل کمیسیون ویژه ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی استان در سطح وزارت آموزش و پرورش را نوید بخش آینده ای روشن در افق استان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۲ جلسه با حضور معاونین و مشاورین وزارت متبوع و اساتید دانشگاهی برگزار شده که دستاوردهای فراوانی هم در بر داشته است.

او گفت: در کنار کیفیت آموزشی نیازمند کیفی بخشی به امور تربیتی و ارتقای هویت شخصیت دینی، فردی و جمعی دانش آموزان هستیم و تاکید بر توسعه معارف دینی و ملی در بین فرزندان یک اصل مهم خواهد بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: از ظرفیت شرکت‌های تعاونی برای حل مشکل مسکن کارگران استان استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی صبح امروز در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برای ساخت مسکن در سیستان و بلوچستان محدودیتی برای تأمین زمین وجود ندارد و تشکل‌های کارگران با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها می‌توانند مشکل مسکن جامعه هدف خود را حل کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها نباید به کارگران خود بدهکار باشند افزود: بر اساس گزارش‌ها میزان معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان از شش به سه ماه کاهش پیدا کرده است و باید تلاش کرد این میزان هم به صفر برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به اجرای طرح‌های زیربنایی و توسعه ای در استان اشاره کرد و گفت: توانمند‌سازی‌ نیروی انسانی از ضروریات سیستان و بلوچستان است، چراکه کار با تجهیزات جدید و فنی، نیروی کار ماهر می‌خواهد.

کرمی بیان کرد: کار و تلاش عبادت است و افراد در جایگاه‌های مختلف نباید از کار کردن خسته شوند.

وی افزود: رشته‌های درسی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • همه آحاد جامعه به نوعی مخاطب دستگاه تعلیم و تربیت و وامدار معلمان هستند
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال