Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@02:26:20 GMT

تعریف مدیر لورکوزن بعداز قرارداد با سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۵۸۳

سیمون رولفس از جذب سردار آزمون ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ پس از کش و قوس‌های فراوان با قراردادی پنج ساله به بایر لورکوزن پیوست.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، ویژگی های مهاجم تازه به دست آمده را برجسته کرد و گفت: ما از این انتقال موفق بسیار خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون سال ها یکی از بهترین گلزنان لیگ روسیه بوده است. او سه بار پیاپی در آنجا با زنیت قهرمان شده است، به طور منظم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و همچنین خود را به خوبی نشان داده است. کلاس بین المللی او در بالاترین سطح است. با او خط حمله ما کیفیت بیشتری پیدا می کند، سردار حمله ما را غیرقابل پیش بینی تر و قدرتمندتر می کند.

آزمون که قیمت او توسط ترنسفرمارکت در بازار ۲۵ میلیون یورو تعیین شده است، در حال حاضر از مصدومیت عضلانی رنج می برد. این مهاجم در این فصل ۲۱ بازی برای قهرمان فعلی روسیه انجام داده و ده گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل نیز ارائه کرده است. او همچنین در ۶۰ بازی ملی برای تیم ملی ایران ۳۹ گل به ثمر رسانده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه سردار آزمون بایر لورکوزن مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون

سردار آزمون حدود ۲۵ دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد اما کاری از پیش نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های آاس و یوونتوس از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یک امتیاز این جدال نه برای رم که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست فایده داشت، نه برای یوونتوس که خطر از دست دادن رتبه سوم را بیخ گوشش احساس می‌کند کارساز بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۵ روملو لوکاکو با یک بغل پای محکم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۱گلیسون برمر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و یوونتوس با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

در دقیقه ۹۳، رم موقعیتی ایده‌آل را از دست داد. روی پاس تماشایی سردار آزمون، تامی آبراهام با شزنی تک به تک شد اما ضربه ضعیف او دقیقا به جایی رفت که سنگربان یوونتوس حضور داشت.

آبراهام در بازی قبلی مقابل بایرلورکوزن هم در ثانیه‌های پایانی یک موقعیت ایده‌آل را خراب کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟