Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب رقابت های فوتبال اسپانیا، از ساعت ۲۱ ، تیم فوتبال سویا در سانچس پیس خوان به مصاف سلتاویگو رفت و در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

در این مسابقه ، سلتاویگو بازی را بسیار خوب آغاز کرد و توانست در دقایق ۳۷ و ۴۰ با گل های چروی و آسپاس به برد ۲ بر صفر دست یابد ولی سویا در ۳ دقیقه یک کامبک عالی به ثبت رساند و توانست با پاپو گومز ۷۱ و اولیور تورس ۷۴ به تساوی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حملات تیم لوپتگی ادامه پیدا کرد ولی این تیم نتوانست به گل برتری دست یابد و به همان یک امتیاز رضایت داد. سویا که تنها تعقیب کننده رئال برای قهرمانی محسوب می شود ، ۲ امتیاز از دست داد تا شاگردان آنچلوتی به قهرمانی نزدیک تر شوند.

در جدول لالیگا، رئال مادرید با ۴۹ امتیاز در صدر قرار دارد  و سویا با ۴۶ امتیاز در رده دوم جای دارد.بارسلونا با ۳۲ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لالیگا سویا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان

«آنچلوتی در یک قدمی شکستن رکورد زیدان»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه آس اسپانیا درباره آمار سرمربی ایتالیایی با باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.آنچلوتی پیش از این به رکورد زیدان با 11 جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید رسیده بود.

سرمربی ایتالیایی در این فصل در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار دارد و لیگ قهرمانان اروپا هم در نیمه نهایی حضور دارد.

نشریه آس می نویسد که آنچلوتی برای شکستن رکورد میگل مونز سرمربی افسانه ای رئال با 14 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه مادریدی است.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، آنچلوتی با قهرمانی در لالیگا از رکورد زیدان عبور می کند و با قهرمانی در لیگ قهرمانان عدد جام هایش را به عدد 13 می رساند تا تنها یک قهرمانی به شکستن رکورد پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه رئال نیاز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد