Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:52:18 GMT

پیش‌فروش مقبره‌های لوکس خانوادگی در تبریز!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۶۶۶

پیش‌فروش مقبره‌های لوکس خانوادگی در تبریز!

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیشنهادم این است پیش‌فروش مقبره‌های خانوادگی در وادی‌رحمت حذف شود.

به گزارش مشرق، روح‌الله رشیدی در چهل‌وهفتمین جلسه علنی فوق‌العاده اظهار کرد: امروزه موضوع مرگ و آیین‌های آن یکی از فرهنگی‌ترین پدیده‌ها بوده که در همین راستا وادی‌رحمت هم تبدیل به ویترین پایانی زندگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه‌ی سخنان خود بیان کرد: وادی‌رحمت تبریز از منظر فرهنگی نیازمند بازنگری بوده و باید در این راستا نگرش‌های جدیدی ایجاد شود.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حذف مقبره‌های خانوادگی افزود: در دهه‌های اخیر موضوع پیش‌فروش مقبره‌های خانوادگی به پدیده‌ای تبدیل شده که اگر ما نتوانیم از آن چلوگیری کنیم طبیعتا تداوم یافته و تشدید خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیشنهادم این است که پیش‌فروش مقبره‌های خانوادگی در وادی‌رحمت تبریز حذف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در جوار گلزار شهدا، مقبره‌های خانوادگی لوکسی ایجاد شده که باید از این پدیده جلوگیری شود.

رشیدی یادآور شد: همچنین باید ضوابطی برای سنگ قبور از سوی سازمان آرامستان‌ها تعریف و تعیین شود تا مردم طبق برنامه‌های این نهاد نسبت به این موضوع اقدام کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت شهرداری تبریز گلزار شهدا شورای شهر تبریز مشرق کمیسیون عمران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت وادی رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز

هادی عیدی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۷ عصر امروز انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله امدادگران از ایستگاه‌های ۳- ۱۸- ۱۹- ۶- ۷- ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: حریق مربوط به انبار لاستیک‌های فرسوده به متراژ حدودا ۵۰۰ متر مربع پس از تلاش امدادگران آتش‌نشانی به صورت کامل توسط تیم‌های عملیاتی اطفا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • راز «نفرین توت عنخ آمون» که بیش از ۲۰ نفر را کشت سرانجام فاش شد