Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در اولین دیدار خود از مسابقات جام ملتهای آسیا 2022 برابر تیم ملی فوتبال هند میزبان 0-0 کرد.

به گزارش طرفداری، درآخرین دوره از مسابقات فوتبال جام جهانی زنان، از آسیا تیم های ملی فوتبال استرالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی و تایلند حضور داشتند.

استرالیا، چین و ژاپن از دور گروهی به مرحله دوم صعود کردند اما هر 3 تیم با شکست برابر رقبای خود نتوانستند به جمع 8 تیم برتر جهان در مسابقات جام جهانی 2019 صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیایی ها که روزگاری در جام جهانی زنان قدرت زیادی داشتند، توسط ژاپن در هشت دوره گذشته این مسابقات صاحب یک قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی، توسط چین یک مقام نایب قهرمانی و یک مقام چهارم و در مجموع صاحب یک قهرمانی، 2 عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان چهارمی در این مسابقات شده اند.

تیم های آسیایی در دوره گذشته جام جهانی کم توان ظاهر شدند. زنان تیم ملی فوتبال آمریکا در دوره گذشته مسابقات جام جهانی برابر تیم ملی تایلند یکی از نمایندگان فوتبال آسیا صاحب برد شگفت انگیز 13-0 شد که در تاریخ مسابقات فوتبال جام جهانی زنان بی سابقه بوده است.

ایران در چارچوب جام ملتهای آسیا در روز یکشنبه برابر تیم ملی فوتبال چین تایپه بازی خواهد کرد و سپس در روز چهارشنبه برابر تیم ملی فوتبال چین خواهد ایستاد، ایران حتی در صورت کسب عنوان سوم گروه خود هم شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات را خواهد داشت.

 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است

خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: نداشتن پخش زنده مسابقات فوتبال بانوان یکی از دلایل مبالغ کم قراردادهای ما است. - اخبار ورزشی -

افسانه چترنور با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: یکی از دلایل اصلی قراردادهای کم بازیکنان خانم فوتبال این است که مسابقات ما پخش تلویزیونی ندارد.

وی با اعلام این مطلب که سقف قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است، اظهار کرد: سقف قراردادهای فوتبال بانوان فکر می‌کنم یک میلیارد باشد و اگر پخش تلویزیونی داشته باشیم اسپانسرهای زیادی به سمت ما می آیند البته الان خیلی بهتر شده است و از طریق اینترنت پخش می‌شود، اما بیشتر از اینها نیاز داریم.

ابراز رضایت تاج از شرایط فوتبال بانوان

 

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی اضافه کرد: از زمانی که تیم شهرداری سیرجان به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شد و نایب قهرمان شدیم ما را بیشتر شناختند و از همان زمان قراردادهای ما خیلی افزایش پیدا کرد، اما در مقایسه با قراردادهای آقایان خیلی کم است و فقط می‌توانم بگویم در دو سه سال اخیر بهتر شده است.

وی درخصوص بازی هفته پایانی تیم ملوان بندرانزلی گفت: بازی خیلی سنگینی بود فقط چهار دقیقه فرصت داشتم تا گلزنی کنم و عنوان خانم گلی مسابقات لیگ را به دست آورم.

چترنور سطح لیگ سال 1402 را بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد: امسال سخت ترین سال من بود البته سخت اما شیرین چون همه تیم‌ها خوب بودند. امسال من و زهرا قنبری تا هفته پایانی 15 گل زده بودیم حتی اگر به نتایج نگاه کنید خیلی عجیب و غریب بود یعنی همه تیم‌ها خوب بودند.

وی درخصوص بازی در تیم ملوان بندرانزلی و شرایط این تیم اظهار کرد: من 8 - 9 سال در تیم شهرداری سیرجان توپ زدم و ملوان خیلی تیم خوبی بود. شرایط و امکانات خوبی داشت و مدیرعامل خیلی هزینه کرد و از نظر امکانات و بازیکنان و کادر فنی و مسئولان و هواداران واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و یکی از بهترین سال‌های ملوان بود و خدا را شکر بعد از 9 سال توانستیم با کمک بازیکنان و کادر فنی بهترین نتیجه را بگیریم بالاخره نیاز بود ملوان دوباره به روزهای اوج خودش برگردد و من خوشحالم که بعد از 9 سال ما در لیگ برتر نایب قهرمان شدیم.

چترنور تصریح کرد: شرایط در تیم ملوان خیلی خوب بود اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید تا بهترین تصمیم را بگیریم از تیم ملوان واقعا راضی بودم و از جان برای ما مایه گذاشتند و حتی در بازی‌های خارج از خانه هم هواداران ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم ما بودند و حضورشان به ما انرژی و انگیزه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است