Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در اجتماع بانوان فاطمی، ضمن بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی و گرامیداشت روز زن و مادر، گفت: زنان و دختران ایرانی جزو بهترین و عفیف‌ترین زنان دنیا هستند.

او گفت: در دنیای ما برخی از اتفاقات علمی یا سیاسی هستند که فوق العاده اند و در مقیاس خود، دنیا را تکان می‌دهند، انقلاب کبیر اسلامی ایران، یکی از این اتفاقات بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب کبیر به انقلابی گفته می‌شود که هم در عرصه داخلی، انقلاب و دگرگونی اینجاد می‌کند و هم در عرصه جهانی تحولات بزرگ رقم می‌زند.

کلانتری گفت: شکل گیری محور مقاومت در منطقه یکی از آثار انقلاب اسلامی ایران است، در عرصه فرامنطقه‌ای هم، انقلاب اسلامی یک چالش در برابر قدرت‌های استکباری جهانی است. همه مسلمانان به انقلاب اسلامی ایران عشق می‌ورزند و به قول امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این انقلاب حقیقتا به انقلاب جهانی امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) وصل خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: برداشت من اینست که گسترده‌ترین مبارزه، دشمنی و مواجهه‌ای که تاکنون با انقلابی در جهان شده، مربوط به انقلاب اسلامی ایران است. بیشترین کتاب، همایش ها، تروریسم، جنگ سخت و نرم و رسانه ها، همه بر علیه انقلاب اسلامی بوده. این پایداری به اصالت این انقلاب برمی گردد، انقلاب اسلامی ایران، چون اصالت الهی دارد، پابرجاست. اگر بخواهیم لیستی از اقدامات خصمانه بر علیه انقلاب اسلامی تهیه کنیم، تبدیل به کتاب می‌شود.

کلانتری گفت: در حال حاضر، در مقطع خاصی از انقلاب هستیم و دشمن یک جنگ نرم علیه ارزش ها، اخلاقیات، فرهنگ، ایدئولوژی و جهان بینی ناب اسلامی بوجود آورده است. دشمن سعی می‌کند ضمن بالابردن نماد‌ها و ارزش‌های خود، ارزش‌ها و اصالت‌های ما را تضعیف و فرهنگ جهاد و شهادت را محو کند. با راهکار‌هایی مثل بوجود آوردن داعش و درست کردن چهره ضد انسانی با نماد‌های اسلامی.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولیت حرم شاهچراغ اصالت الهی پایداری انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی