Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری خواهد شد.  

ذوب آهن - صنعت نفت آبادان/ روز یکشنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال ذوب آهن  با شکست برابر تیم پرسپولیس از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

شاگردان تارتار تمرکز خود را بر روی بازی‌های لیگ برتر فوتبال گذاشته اند تا در این رقابت‌ها به موفقیت برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها قصد دارند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر صنعت نفت آبادان را کسب کنند تا چند پله در جدول رده بندی صعود کنند.

در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان هم با شکست برابر تیم دسته اولی  خیبر خرم آباد از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

تیم صنعت نفت آبادان با مشکلات مالی زیادی مواجه است. بازیکنان و علیرضا منصوریان در بازی جام حذفی حضور پیدا نکردند و این تیم آبادانی با هدایت امید شریفی نسب و بازیکنان تیم امید وارد زمین شد.

طبق برنامه قرار است بخش زیادی از مبلغ قرارداد بازیکنان صنعت نفت آبادان به حسابشان واریز شود و بازیکنان بعد از یک هفته تمرینات خود را برای بازی با تیم ذوب آهن آغاز کردند.

دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع ذوب آهن به پایان رسید.

آلومینیوم اراک - پدیده مشهد/ روز یکشنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نخستین بازی نیم فصل دوم خود به دیدار تیم فوتبال پدیده مشهد می‌رود.

شاگردان خطیبی با برتری برابر تیم سپاهان در جام حذفی توانستند به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه یابند. آن‌ها با روحیه بالا به مصاف تیم ته جدولی پدیده مشهد می‌روند.

به نظر می‌رسد که تیم آلومینیوم اراک کار راحتی برابر تیم ته جدولی پدیده مشهد خواهد داشت.

در آن طرف، تیم فوتبال پدیده مشهد که بدون برد نیم فصل اول را به پایان برد، یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک است. این تیم مشهدی برابر آلومینیوم نیاز شدیدی به پیروزی دارد تا شاید شانسی برای ماندن در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نفت مسجد سلیمان - پیکان/ روز یکشنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نخستین بازی نیم فصل دوم خود به مصاف تیم فوتبال پیکان می‌رود.

تیم نفت مسجد سلیمان نیم فصل اول را با ایستادن در رتبه چهاردهم به پایان رساند و برای اینکه از انتهای جدول جدا شود به ۳ امتیاز بازی با تیم پیکان نیاز دارد.

تیم نفت مسجد سلیمان با تغییر در کادر فنی اش مواجه شده است. فراز کمالوند از هدایت این تیم جنوبی کنار رفت و محمود فکری  جایگزین او شد. 

در آن طرف، تیم فوتبال پیکان با شکست برابر تیم استقلال در جام حذفی از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت. این تیم همه تمرکز خود را معطوف به بازی‌های لیگ برتر فوتبال کرده است تا در این رقابت‌ها به موفقیت برسد.

 بازی رفت این ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور - گل گهر سیرجان/ روز یکشنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال تراکتور در نخستین بازی نیم فصل دوم خود به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

سرخپوشان تبریزی در مرحله انتقال مالکیت باشگاه از زنوزی به شرکت مس سونگون هستند.

با توجه به نتایج ضعیف تراکتور، سولدو سرمربی سرخپوشان جایگاه متزلزلی دارد و اگر تیمش نتواند برابر تیم گل گهر سیرجان به برتری برسد شاید از سمتش برکنار شود. البته گفته می‌شود تا زمانی که مالکیت باشگاه تراکتور انتقال پیدا نکند تغییر و تحولات در کادر فنی این تیم تبریزی رخ نمی‌دهد.

در آن طرف، تیم فوتبال گل گهر سیرجان با رتبه هشتم نیم فصل اول را به پایان برد. همچنین این تیم با شکست برابر تیم نساجی از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

شاگردان قلعه نویی تمرکز خود را معطوف به بازی‌های نیم فصل دوم کردند تا در این رقابت‌ها رتبه خوبی کسب کنند.

بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه ۴ بر یک به نفع تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس یک - فولاد صفر/ یحیی نیم فصل دوم را برد آغاز کرد

انتهای پیام‌/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پیکان باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال شکست برابر تیم نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان گل گهر سیرجان پایان رسید رقابت ها نیم فصل دوم پدیده مشهد آن طرف کنار رفت جام حذفی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی