Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، طی پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به همه اعضای خانواده جامعه ورزش و جوانان به ویژه بانوان گرامی تبریک گفت.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام مریم کاظمی پور به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن به شرح زیر است:

بسم الله نور

سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یگانه حقیقت عالم و محور سوره مبارکه کوثر به هموطنان گرامی بویژه بانوان جامعه ورزش سرزمین ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم روح بلند بانوی دو عالم، حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها دستگیر و راهنمای همه ما باشد.

توجه و تمرکز به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) به عنوان حجت خداوند متعال، سرمایه ارزشمندی است تا انسان را از غبار اوهام و انحرافات رهایی بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون سازد.

با گرامیداشت این میلاد خجسته، به مادران و همسران شهدای این مرز پرگوهر بویژه خانواده معزز پنج هزار شهید ورزشکار تبریک می گویم.

با یادآوری نقش آفرینی مادرانی که قهرمانان و پهلوانان بزرگ این کشور را در دامان خود پرورش دادند و آنها هم پرچمدار عزت و سربلندی ورزش ایران در عرصه های جهانی شدند، افتخار می کنیم و همراهی های موثر همسران قهرمانان این دیار فاطمی را ارج می نهم ‌و‌همواره به وجود مادران قهرمان و پهلوان پرور و‌ همسران همراه ‌ همدل آنها می بالیم ‌و سهم آنها در اهتزاز و برافراشتگی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را قدر می دانیم.

زحمات همکاران صادق، متعهد ‌و متخصص در حوزه معاونت ورزش بانوان در ستاد و ادارات کل استانی، نواب رئیس بانوان فدراسیون ها و بانوان فعال در مسئولیت های مختلف در عرصه ورزش در سراسر کشور را همیشه سرمایه معنوی و پشتوانه عظیم در مسیر رشد و تعالی ورزش بانوان می دانم.

به بانوان قهرمان سرزمینم افتخار می کنم و از هر قدمی که برای عزت و افتخار ورزش بانوان ایران اسلامی با حفظ حجاب کامل اسلامی در جهان بر می دارند، صمیمانه تقدیر می کنم.

امیدوارم همه توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه طاهره (س) را بدست آوریم و محیط ورزش کشور هم از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.

مریم کاظمی پور
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزارت ورزش حضرت فاطمه زهرا حضرت فاطمه جامعه ایران اسلامی سرمایه خانواده ایران جمهوری اسلامی ایران رشد و تعالی حجاب جهان ورزش بانوان مریم کاظمی پور ورزش و جوانان ورزش بانوان حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون هندبال اعلام کرد؛ نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و سومین اردوی تیم هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت در سمنان برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن به اردوی بزرگسالان و ۲۱ بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی ۲۰ بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یارمحمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی، آرزو بهمئی، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان نیز به اردوی تیم جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند.

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا آذر امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو