Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:23:45 GMT

۳۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در بندرلنگه اهدا شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۴۶۱۸

۳۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در بندرلنگه اهدا شد

سردار علیرضا تنگسیری شنبه شب ضمن تبریک این ولادت خجسته و با تاکید بر پیروی از ارزش های دینی و اسلامی ، اظهار داشت: کالاهای اهدا شده شامل اقلام ضروری زندگی از جمله یخچال، کولر، جاروبرقی، آبگرمکن، فرش، پتو، تلویزیون و برخی اقلام دیگر است.

وی با بیان اینکه این دومین مرحله از کمکهای مومنانه و اهدای جهیزیه در این منطقه است، افزود: ارزش اقلام اهدا شده بیش از پنج میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه نیروهای سپاه همواره در کنار مردم هستند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های سپاه پاسداران ترویج ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به زوج های جوان نیازمند در جامعه است که ایام کرونایی فرصت مناسبی برای نهادینه کردن این امر مهم فراهم کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز داشت: علاوه بر دفاع و برقراری امنیت که از محورهای اصلی فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، مردم یاری، ارایه خدمات بی منت و زدودن چهره فقر و محرومیت از جامعه نیز با جدیت هر چه تمام تر توسط این نهاد دنبال می شود .

شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد