Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منابع رسمی پاکستان روز یکشنبه اعلام کردند که تمامی نهادهای مجری قانون، دستگاه‌های امنیتی و نیروهای ضدتروریسم در تمامی ایالت ها و مناطق مرزی در بالاترین سطح آماده باش قرار گرفتند.

وزیر کشور پاکستان نیز روز گذشته طی کنفرانس خبری در اسلام‌آباد با یادآوری عملیات‌ تروریستی در اسلام‌آباد و لاهور، گفت: برخی از گروه‌های تروریستی دست به تحرکات جدید علیه صلح و امنیت ملی زده‌اند و دستگاه‌های امنیتی درحال شناسایی و بازداشت عوامل این نا امنی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ رسمی دستور آماده باش کامل را به سازمان‌های مجری قانون و دستگاه‌های امنیتی در شهرهای بزرگ و مهم و مناطق مرزی ابلاغ کرد.

رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند: پس از توقف مذاکرات سازش میان دولت و گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان و پایان آتش بس دوجانبه، موج جدید حملات و نا امنی ها در مناطق مختلف پاکستان آغاز شده است.

گفتنی است درپی حمله تروریستی به نیروهای پلیس در قلب اسلام‌آباد یک پلیس پاکستان کشته و ۲ نفر دیگر زخمی شدند. انفجار بمب در یک مرکز تجاری در شهر لاهور نیز جان ۲ نفر را گرفت و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند. 

گروه تروریستی طالبان پاکستان و شورشیان ارتش ملی گرای بلوچ به ترتیب مسئولیت حمله در اسلام‌آباد و انفجار لاهور را برعهده گرفتند.

وزیر کشور پاکستان پیش تر گفته بود که تسلط طالبان بر افغانستان و حوادث پساخروج آمریکا از این کشور، یکی از عوامل تحرکات تروریستی و گروه‌های ضدپاکستانی برای ایجاد تا امنی و بی ثباتی در مرزها و داخل این کشور است.

برچسب‌ها پاکستان تروریسم اسلام آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان تروریسم اسلام آباد پاکستان تروریسم اسلام آباد اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حزب التحریر به طالبان

دفتر مطبوعاتی «حزب التحریر» در افغانستان در بیانیه‌ای ضمن تأیید بازداشت اعضای این گروه در ولایت‌های مختلف توسط طالبان نوشت: چنین فشارهایی حزب التحریر و اعضای آن را از ادامه دعوت و تلاش برای اقامه خلافت منصرف نمی‌کند.

این گروه در ادامه نیز از طالبان انتقاد کرد که اعضایش شامل عفو و آزادسازی زندانیان به‌مناسبت عید فطر قرار نگرفتند.

اواخر فروردین گذشته نیز حزب التحریر در بیانیه‌ای از بازداشت سخنگو و شماری از اعضای این گروه طی دو ماه گذشته به‌جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی خبر داده بود.

اداره اطلاعات طالبان دو سال قبل نیز فعالیت حزب ‌التحریر، جمعیت اصلاح و نهاد النجم را در افغانستان ممنوع اعلام کرده بود.

حزب ‎التحریر سازمانی است که تشکیل خلافت در سراسر جهان اسلام را هدف خود و هر یک از کشورهای اسلامی را ولایتی از این خلافت با مرکزیت سرزمین‌های عربی می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان