Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد علی‌قارداشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: در طول این ۲۷۰ روز ۲۰۰ روز برای تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی تنیس روی میز و بخش معلولان و جانبازان در تهران و اصفهان اردو برگزار کردیم. این اردوها و اعزام‌ها نتیجه داد و نوید شمس توانست در مسابقات جهانی به مدال برسد. شمس در رقابت‌های کانتندر مجارستان مدال برنز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاهد مدال‌آوری ملی‌پوشان پاراتنیس در مسابقات بحرین هم بودیم.

نمایندگان دختر و پسر تنیس روی میز جوانان در بازی‌های پاراآسیایی منامه بحرین، موفق به کسب یک مدال طلا و ۳ نقره و ۲ برنز شدند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: در این چند روز اخیر شاهد ارتقای رنکینگ جهانی نوید شمس به رتبه سوم جوانان جهان بودیم. البته همه تنیسورها رشد داشتند اما شمس در طول دوران زندگی قهرمانی خود در رده نونهالان و نوجوانان طلای جهانی را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: در این مدت مهم‌ترین اعزام‌هایی که داشتیم به انتخابی المپیک، بازی‌های المپیک توکیو، رقابت‌های قهرمانی آسیا، جهان و قهرمانی پاراآسیایی جوانان بود. در این مدت از عملکرد نمایندگان کشورمان بازان راضی بودم زیرا با توجه به شرایط موجود بخوبی توانستند در رقابت‌های مختلف بدرخشند.

قارداشی یادآور شد: کسب مدال طلا و برنز هوپس (طرح بین‌المللی است که در تمامی کشورهای جهان برگزار می‌شود و روش بسیار خوبی برای استعدادیابی به شمار می‌رود) پسران و دختران در مسابقات جهانی نونهالان در اردن حاصل استعدادیابی است که در چهار سال گذشته انجام دادیم و اکنون نتایج آن را می‌بینیم.

وی اظهار داشت: در ۲ مسابقه خیلی مهم قهرمانی جوانان آسیا در سال ۱۳۹۹ و  قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در سال جاری باید شرکت می‌کردیم اما این رقابت‌ها به دلیل پاندومی کرونا لغو شد. صد درصد اگر بازیکنان ما در این مسابقات شرکت می‌کردند به مدال می‌رسیدیم. هر چند مسابقات جهانی در رده بزرگسالان هم لغو شد اما شانس مدال نداشتیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اکنون بازیکنان باید به تورنمنت بین‌المللی عمان اعزام شوند و در سال آینده هم رویداد مهم رقابت های جوانان و نوجوانان آسیا و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گوانگژو چین را در پیش داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز بازی های آسیایی 2022 فدراسیون تنیس روی میز مهرداد علی قارداشی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نازنین فاطمه عیدیان بانوی دونده کشورمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران نخستین بار با ایستادن بر سکوی قهرمانی، نشان طلای مسابقات را بر گردن آویخت.    بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و نشان طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.   گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود، بهبود ببخشد.   وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود، ارتقاء داد و رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده شد.    لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این نخستین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا