Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سروش پورآزاد گفت: ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مقام دوم تیمی را کسب کردند.

مسابقات فیتنس چلنج که دیشب در تهران به پایان رسید تیم فارس بر سکوی نخست ایستاد و تیم میزبان سوم شد؛ همچنین ۱۷۰ ورزشکار در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تیم خراسان رضوی متشکل از محسن حسینی، علیرضا زائر نیا، محمود ذوقی، محمد نبی معمری، محسن رجبیان و علیرضا مهدوی به عنوان ورزشکار و علی زرافشان به عنوان سرپرست با مربیگری سعید غفوریان در این مسابقات شرکت کرد.

به گفته رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در بخش انفرادی هم محمود ذوقی از خرسان رضوی مدال برنز را به دست آورد.

هدف تمرین‌ها در ورزش فیتنس چلنج، شکل گیری ماهیچه‌ها و متناسب بودن عضلات و خوش فرم شدن بدن است و تمرین‌های هوازی درصد بسیاری از برنامه فیتنس کاران را تشکیل می‌دهد و از وزنه کمتر استفاده می‌شود.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات کشوری فیتنس کار خراسان رضوی فیتنس چلنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور