Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:39:09 GMT

معجزه اتلتیکو؛ بازگشت بزرگ در وقت اضافه (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۵۰۹۶

معجزه اتلتیکو؛ بازگشت بزرگ در وقت اضافه (عکس)

اتلتیکومادرید در اوقات اضافی بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرده و به سه امتیاز شیرین در مقابل والنسیا دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید که در این فصل کمتر نشانی از تیم مدعی فصل قبل داشته، برابر والنسیا با دو بار گلزنی در اوقات تلف شده به برتری دست یافت. بر خلاف تصور این والنسیا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در نیمه اول دو بار توسط یونس موسی و هوگو دورو به گل رسید تا در خانه اتلتیکومادرید با برتری 2-0 راهی رختکن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روخی بلانکوس در 45 دقیقه نخست موقعیت چندان زیادی هم روی دروازه والنسیا خلق نکرد و به نظر می رسید شکست دیگری در انتظار مدافع عنوان قهرمانی در لالیگا باشد.

 

اما تعویض های فوق العاده دیگو سیمئونه در 45 دقیقه دوم همه چیز را تغییر داد. ابتدا در دقیقه 64 این متئوس کنیا، اولین تعویضی سیمئونه بود که ارسال یانیک کاراسکو از روی نقطه کرنر را تبدیل به گل کرد و اختلاف را به حداقل رساند. در ادامه حملات تیم میزبان بی نتیجه ماند و به نظر می رسید والنسیا موفق به حفظ این پیروزی شیرین در خانه اتلتیکومادرید شده است.

 

اما طوفان تیم سیمئونه در اوقات اضافی تازه آغاز شد. ابتدا این آنخل کوره‌آ، دیگر بازیکن تعویضی اتلتیکو بود که باز هم ارسال کاراسکو را تبدیل به گل کرده و در دقیقه 91 موفق به زدن گل تساوی شد. اما حملات اتلتیکو ادامه یافت و در نهایت و در دقیقه 93، اثرگذاری ماریو هرموسو روی ارسال متئوس کنیا منجر به گل سوم و برتری دراماتیک تیم سیمئونه در مادرید شد.

 

البته اتلتیکومادرید علیرغم کسب این سه امتیاز شیرین نیز در حال حاضر با فاصله چهار امتیازی از رئال بتیس در رتبه سوم قرار دارد و اختلاف 13 امتیازی با صدر جدول تقریبا این تیم را به طور کامل از کسب عنوان قهرمانی ناامید کرده است. اما این روحیه مبارزه جویی تیم دیگو سیمئونه نشان داد آنها در نیم فصل و به خصوص در لیگ قهرمانان می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم و اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ هجری شمسی برابر ۱۹ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی به شرح زیر است:       اذان صبح: ۰۳:۴۹ دقیقه   طلوع آفتاب: ۰۵:۱۹ دقیقه   اذان ظهر: ۱۲:۰۴ دقیقه   غروب آفتاب: ۱۸:۴۹ دقیقه   اذان مغرب: ۱۹:۰۸ دقیقه   نیمه شب: ۲۳:۱۸ دقیقه

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • تقویم و اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • اوقات شرعی جمعه   ۷  اردیبهشت به افق ارومیه