Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت محاسبات ذهنی (چرتکه) ۱۳۶ کودک هوشمند ایرانی برای حضور در رقابت‌های PAMA ۲۰۲۲ روسیه با شناخته شدن قهرمانان آن امروز در تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رقابت ملی مسابقه محاسبات ذهنی با چرتکه ۲۰۲۱ PAMA امروز (اول بهمن) در تهران برگزار و کودکان هوشمند ایرانی برای حضور در رقابت‌های سال ۲۰۲۲ روسیه شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره از رقابت‌ها ۱۳۶ کودک هوشمند ایرانی با انجام چندین دور رقابت محاسبات ذهنی، قهرمانان خود را شناختند؛ این در حالی است که این کودکان دارندگان مقام قهرمانی مسابقاتی هستند که در آذرماه سال جاری با حضور ۵۷۲ کودک هوشمند ایرانی از ۲۱ استان و ۳۲ شهر کشورمان به فینال رقابت‌ها به میزبانی تهران راه یافته بودند.


مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه پاما که هر سال در یک کشور برگزار می‌شود آخرین بار پیش از شروع کرونا در سال ۲۰۱۹ به میزبانی تایلند برگزار شده بود و جمهوری اسلامی ایران بالاترین رتبه را در بین سایر کشور‌ها کسب کرده بود.


سال ۲۰۲۲ کشور روسیه میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه است و سال ۲۰۲۳ کشور ایران میزبان این مسابقات و شرکت کنندگان آن از سراسر جهان خواهد بود.


گفتنی است آموزش محاسبات ذهنی با چرتکه باعث افزایش اعتماد به نفس، بهبود در تمرکز، تقویت حافظه و پرورش نیمکره‌های مغز می‌شود و به فرد کمک می‌کند تا بتواند از تمام ابعاد و توان مغز خود کمک بگیرد و در حوزه‌های مختلف پیشرفت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روسیه کودک محاسبات ذهنی چرتکه محاسبات ذهنی با چرتکه هوشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک رسانه آلمانی جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین را فاش کرد.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در گزارشی اعلام کرد که روسیه و اوکراین در بهار ۲۰۲۲ به توافق صلح نزدیک بودند. در آن توافق کی یف آماده تعهد به بی طرفی بود. با این حال اصرار مسکو بر اینکه اوکراین، زبان روسی را دومین زبان رسمی خود قرار دهد یکی از موانع بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به یک سند ۱۷ صفحه‌ای به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲، مدعی شد که توافقی میان مسکو و کی یف انجام شده بود و قرار بود هرگونه اختلاف باقی مانده در نشست بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و همتای اوکراینی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به نوشته این رسانه آلمانی، بنا به مفاد این توافق اوکراین متعهد به بی‌طرفی دائم می‌شد و موافقت می‌کرد که به سلاح‌ها و نیروهای خارجی اجازه ورود به این کشور را ندهد. همچنین کی یف بنا به توافق مذکورتضمین می‌کرد که مانورهای نظامی با دیگر کشورها برگزار نخواهد کرد.

در مقابل، روسیه متعهد می‌شد که دیگر به اوکراین حمله نکند و کی‌یف می‌توانست تضمین‌های امنیتی را از آمریکا، انگلیس، فرانسه و چین دریافت کند.

کد خبر 6090259

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟