Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران پس از پرداخت بدهی معوقه اش از محل دارایی‌های مسدود شده این کشور نزد بانک‌های کره جنوبی، بار دیگر حق رای خود را در سازمان ملل به دست آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سئول می‌گوید ۱۸ میلیون دلار از بدهی‌های معوقه ایران به سازمان ملل، از محل دارایی‌های بلوکه شده این کشور نزد بانک‌های کره جنوبی، پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت دارایی کره جنوبی می‌گوید که این پرداخت روز جمعه بعد از هماهنگی با سازمان ملل و دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا انجام شده حال آنکه ایران پیشتر از سئول خواسته بود انجام این کار را در فوریت قرار دهد.

سازمان ملل در ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) حق رأی ایران را به دلیل بدهی معوقه خود به این سازمان به حالت تعلیق درآورده بود حال آنکه انتظار می‌رود در پی اقدام کره جنوبی، این مانع فوراً رفع شود.

در حال حاضر، بیش از هفت میلیارد دلار از دارایی‌های ایران به بهانه تحریم‌های آمریکا در دو بانک کره شمالی مسدود شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان ملل ایران کره جنوبی وزارت خارجه سازمان ملل کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان، نیازمندان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند