Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه دو دیدگاه متفاوت نسبت به تدوین و ارسال آیین نامه جدید انتخابات کمیته به IOC وجود دارد و برخی آن را غیر ضروری و عاملی برای تاخیر در برگزاری انتخابات و برخی آن را ضروری می‌دانند، گفت: صبح روز گذشته در کمیته ملی المپیک جلسه‌ای برگزار کردم. پیش‌نویس آیین نامه سال ۹۲ را در اختیار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر شد که از کمیته بین‌المللی المپیک استعلام بگیریم. اگر همان آیین‌نامه را با اندکی اصلاحات به رسمیت بشناسند بر همان مبنا انتخابات را برگزار می‌کنیم در غیر این صورت طی یک هفته اصلاحات آیین نامه را انجام و بلافاصله به IOC ارسال می‌کنیم و بعد به تصویب مجمع می‌رسانیم. در هر دو صورت به عنوان کمیته ملی المپیک متعهد هستیم که انتخابات را در موعد مقرر یعنی ۱۷ اسفند برگزار کنیم.

صالحی‌امیری در پاسخ به این پرسش که آیا برای معرفی خبرگان ورزشی فشاری از خارج از مجموعه ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد؟ تاکید کرد: صادقانه می‌گویم و تاکید می‌کنم که هیچ گونه فشاری را خارج از چارچوب قانون تا امروز در کمیته ملی المپیک نداشتیم و این منطقی هم است که فشاری وجود نداشته باشد چون ما نهاد عمومی غیر دولتی و مستقل و تابع منشور المپیک هستیم و طبیعی است که هیچ مداخله‌ای از سوی دولت در کمیته ملی المپیک وجود نداشته باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه گفته می‌شود کیومرث هاشمی برای قرار گرفتن در لیست خبرگان ورزشی دیداری را با وی داشته است، گفت: تا امروز آنچه برای من و همکارانم در هیات اجرایی اهمیت دارد، برگزاری قانونمند و شفاف انتخابات در ۱۷ اسفند است.‌ به طور طبیعی در دفتر کارم با تعداد زیادی از عزیزان دیدار می‌کنم. این ملاقات‌ها دلیلی بر هیچ‌گونه مذاکره غیر رسمی نیست.‌ مطمئن باشید که هیچ‌گاه خارج از چارچوب قانون، اخلاق و شفافیت عمل نمی‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به تمایل زیاد روسای فدراسیون‌ها و اهالی ورزش برای حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک، آیا در انتخابات شرکت‌می‌کند؟ گفت: هر وقت به جمع بندی برسم ابتدا به اصحاب رسانه اعلام می‌کنم‌.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه کیومرث هاشمی صالحی امیری کمیته ملی المپیک مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه کمیته ملی المپیک آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: این استان به‌واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین استانی حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: سمنان واحدهای تولیدی مواد غذایی و واحدهای صنعتی بسیاری دارد که مرتبط با سلامت مردم است و باید مراقبت‌ها در این زمینه در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود. 

هاشمی بیان کرد: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق و فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی که به‌تازگی با حضور رئیس جمهوری بهره‌برداری شد، از دیگر مواردی است که می‌طلبد تمهیدات و ساز و کارهای پدافند غیرعامل در آنها به‌درستی اجرایی شود.

وی حفاظت و حراست از این تاسیسات را مهم دانست و گفت: باید به بحث پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های مهم توجه ویژه‌تری شود. 

استاندار سمنان ادامه داد: پراکندگی روستاها، وجود راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی متعدد و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ پدافند غیرعامل برجسته‌تر می‌کند. 

وی بیان کرد: در بحث انتخابات سال گذشته با اقدامات انجام‌شده و تمهیدات اندیشیده‌شده پدافندی، ضمن محافظت از زیرساخت‌ها، در اولین لحظات برگزاری انتخابات، ارتباط تمام شعبات اخذ رأی برقرار و روند رای‌گیری انتخابات بدون تاخیر آغاز شد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: باید در مدت تعیین‌شده و در راستای اجرای مطلوب مراقبت‌های پدافند غیرعامل حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های استان، دوگانه‌سوز شوند.

استاندار سمنان گفت: تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در استان و تقویت پایش تصویری در جای جای استان از دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند