Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@05:23:57 GMT

راهنمای خرید بلیط اتوبوس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۵۳۴۲

راهنمای خرید بلیط اتوبوس

قطعا هر زمان که تصمیم به سفر بگیرید، یکی از دغدغه‌های اصلی که خواهید داشت، این است که با چه وسیله نقلیه‌ای به شهر مورد نظرتان سفر کنید.

 شما می‌توانید با اتومبیل شخصی خود به دلِ جاده بزنید و خستگی رانندگی را نیز به جان بخرید. می‌توانید هواپیما را انتخاب کنید و کمی بیشتر برای رفت و آمد خود هزینه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانید قطار را انتخاب کنید و از زمان زیاد سفر ابایی نداشته باشید و یا می‌توانید با رزرو بلیط اتوبوس خود را به مقصد برسانید. حال ما برای افرادی که قصد دارند گزینه آخر را انتخاب کنند، قرار است نکاتی را مطرح کنیم که در انتخاب‌شان تاثیرگذار است. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آیا با اتوبوس سفر کنم؟

همانطور که گفتیم، هنگامی که تصمیم به سفر می‌گیرید، نکته مهم این است که با چه وسیله‌ای سفر کنید. برای انتخاب بین اتومبیل شخصی، هواپیما، قطار و اتوبوس، باید ویژگی‌های هر کدام را در نظر بگیرید. درست است که سفر با اتومبیل شخصی، خستگی رانندگی را برای شما باقی می‌گذارد، اما قطعا در شهر مقصد با اتومبیل خودتان بسیار راحت‌تر هستید. اگر سر و صدای قطار اذیت‌تان می‌کند و نمی‌گذارد که برای مدت زمان طولانی بخوابید، فکر سفر با قطار را از سرتان بیرون کنید. اگر از ارتفاع و هواپیما می‌ترسید یا قصد ندارید برای حمل و نقل خود، هزینه زیادی کنید، هواپیما نیز گزینه خوبی برای سفر شما نیست.

 

بلیط VIP بخرم یا معمولی؟

برای تصمیم‌گیری بین اینکه بلیط VIP بخرید و یا بلیط معمولی، باید به امکانات اتوبوس دقت کنید. اتوبوس‌های VIP معمولا صندلی‌های راحت‌تری دارند که خیلی از آنها به حالت تخت نیز درمی‌آیند. این اتوبوس‌ها معمولا فضای بیشتری را برای هر مسافر در نظر می‌گیرند و سیستم سرمایشی گرمایشی قوی‌تری دارند و عموما برای هر مسافر، یک مانیتور جداگانه برای نمایش فیلم دارند. اگر این امکانات برای شما خیلی مهم است، حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم که بلیط اتوبوس VIP خریداری کنید، در غیر اینصورت، اتوبوس معمولی نیز می‌توانید با هزینه معقول‌تر، تجربه سفر خوبی را برای شما رقم بزند.

از کدام ترمینال حرکت می‌کنم؟

اگر شهر محل زندگی‌تان بیشتر از یک ترمینال داشت، حتما موقع خرید به ترمینالی که قرار است اتوبوس مد نظر شما از آن حرکت کند دقت کنید تا ترافیک و یا دور بودن، باعث مشکل شما برای رسیدن به ترمینال نشود. اگر شهر مقصدتان چند ترمینال داشت، سعی کنید ترمینالی را انتخاب کنید که به محل اقامت شما در آن شهر، نزدیک‌تر باشد.

 

خرید بلیط اتوبوس

برای خرید بلیط اتوبوس VIP و یا معمولی با مناسب‌ترین قیمت، می‌توانید وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید. شما کافیست محل زندگی خود و مقصد خود را مشخص کنید و تاریخی که قصد دارید با اتوبوس به سفر بروید را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ بلیط‌های مختلف موجود اتوبوس را به شما نمایش می‌دهد و شما می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس VIP تخت شو و یا دیگر بلیط‌های موجود، خریدتان را به راحتی و بصورت آنلاین نهایی کنید و هزینه آن را نیز بصورت آنلاین و در کمترین زمان پرداخت کنید و با خیال راحت سفر کنید.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خرید بلیط اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.                 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته، اطلاعيه‌هاي مذکور و اين اطلاعيه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاریخ 1403/02/12، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون ورودي دكتري 1403 اینجا را کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com