Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با هشدار جدی به عربده‌کشان، گفتا: مجازات محارب و افسادفی‌الارض در انتظار این افراد است. 

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به حادثه چند شب پیش در یکی از خیابان های کرمانشاه، اظهار کرد: در این حادثه تعدادی اراذل و اوباش با عربده کشی و استفاده از سلاح سرد مبادرت به ایجاد اختلال در امنیت شهروندان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق گزارشات نیروی انتظامی این افراد با مسدود کردن راه تردد ماشین های در حال عبور، به هشت ماشین خساراتی را وارد کردند.

دادستان کرمانشاه افزود: همچنین یک بانوی باردار که در صحنه حاضر بود به علت شوک وارده از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی به اقدام به موقع نیروی انتظامی در این حادثه اشاره کرد و گفت: پس از ورود پلیس علیرغم مقاومت اراذل و اوباش پنج نفر از آنها دستگیر می شوند و سرکرده آنها نیز پس از فرار و کشف مخفیگاهش با پلیس درگیر می شود.

کرمی در ادامه با هشدار جدی به اراذل و اوباش و عربده کشان در کرمانشاه، اظهار کرد: برای این دسته از افراد حکم محارب و افساد فی الارض و اشد مجازات صادر خواهد شد.

وی با تاکید براینکه جای عربده کشان در کرمانشاه نیست، عنوان کرد: با اراذل و اوباش و عربده کشانی که نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند، هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

دستگیری 5 شرور قمه کش میدان جمهوری در کرمانشاه 

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی کرمانشاه نیز در این خصوص اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد قمه کشی و انسداد خیابان حوالی میدان جمهوری به سمت ترمینال اسلام آبادغرب توسط تعدادی اشرار مسلح به سلاح سرد و تخریب هشت دستگاه خودرو، تیم هایی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل به سرعت نسبت به برقراری امنیت و آرام کردن اوضاع اقدام و موفق به دستگیری دو تن از اشرار در همان محل حادثه شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد سه شرور دیگر که در درگیری زخمی شده اند به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده اند که ماموران در ادامه با مراجعه به بیمارستان مورد نظر نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند، هرچند مداوای این افراد به صورت تحت الحفظ ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اشرار دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کردند در درگیری رخ داده یک نفر دیگر از اراذل و اوباش نیز حضور داشته که پس از حضور ماموران اقدام به فرار کرده است، افزود: در همین راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در حوالی ترمینال راه کربلا مورد شناسایی قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه و پس از شناسایی مخفیگاه شرور فراری، با حفظ حقوق شهروندی همسایگان نسبت به محاصره محل اقدام کردند اما این فرد پس از اطلاع از حضور پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و فرار از راه پشت بام منزل کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه ماموران نیز بلافاصله به تعقیب شرور متواری پرداختند، افزود: پس از بی توجهی وی به اخطارهای پلیس ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی کرده و در حالی که این شرور همچنان در حال فرار بود ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت پای وی تیراندازی و او را دستگیر کردند.

این مقام عالیرتبه انتظامی با اشاره به انتقال سریع شرور زخمی شده به نزدیک ترین بیمارستان محل حادثه، یادآور شد: این فرد علی رغم تلاش پزشکان به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با تقدیر از مامورانی که مقتدرانه نسبت به دستگیری این اراذل و اوباش اقدام و نسبت به برقراری امنیت اقدام کرده اند، گفت: پلیس همواره قاطعانه با چنین ناامنی هایی برخورد و اجازه عرض اندام به اشرار و مخلان نظم و امنیت نمی دهد.

سردار جاویدان با بیان اینکه امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است، گفت: با حضور مقتدرانه پلیس اشرار و اراذل از کوچکترین امنیتی در استان برخوردار نبوده و خود آن ها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عملشان می رسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگیری اراذل و اوباش كرمانشاه عربده کشی استانی اجتماعی دادستان کرمانشاه اراذل و اوباش عربده کشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند