Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آموزشگاه تخصصی فن آشنا با بیش از ۱۵ سال سابقه آموزش در حوزه خدمات فنی از جمله خدمات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی برگزار می‌کند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشگاه فن آشنا دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی است که تا به الان بیش از صدها دانشجو از سراسر ایران در این دوره چه به صورت حضوری و به صورت مجازی شرکت نموده و موفق به دریافت مدرک فنی حرفه‌ای شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش ما قصد داریم ویژگی‌های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی فن آشنا را شرح می‌دهیم:

آموزش با تجهیزات مدرن و به روز

آموزش با جدیدترین متدهای روز بازار

همراه با پشتیبانی ویژه برای دانشجویان دوره

امتحان داخلی جهت آمادگی امتحان سازمان فنی حرفه‌ای

کارورزی برای دانشجویان بعد از پایان دوره

مدرس و استاد راهنما: مهندس مرتضی جداری
مدت برگزاری دوره: ۴ هفته (هشت جلسه)
مخاطبین دوره: دانشجویان، مهندسین و تکنسین‌های علاقه مند به تعمیرات لوازم خانگی

بازار کار تعمیرات لوازم خانگی

بازار کار تعمیرات لوازم خانگی زیرمجموعه یکی از رشته‌ها و شاخه‌های فنی و حرفه‌ای پرطرفدار یعنی آموزش تعمیرات لوازم خانگی است و به خاطر سطح بالا و کاربرد و تقاضای بالای آن افراد و دانشجویان زیادی هر ساله برای ورود به بازار کار آن تلاش می‌کنند.

در شغل تعمیرات لوازم خانگی، یک تعمیرکار لوازم خانگی باید یکی از وسایل برقی و الکترونیکی که به دلایل مختلف از قبیل ضربه خوردگی، سوختگی، اتصالی و موارد این چنینی از کار افتاده است را عیب یابی و تعمیر کند! این وسایل خانگی شامل یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی، اتو، چرخ گوشت، آبمیوه گیری و موارد دیگر است.

میزان درآمد شغل تعمیرات لوازم خانگی

بازار کار تعمیرات لوازم خانگی بسیار فعال و شغل تعمیرات لوازم خانگی یکی از ده شغل پر درآمد در ایران است؛ این موضوع به دلیل تنوع بالای لوازم الکترونیکی در خانه‌ها است. این لوازم به دلایل مختلفی که بالاتر ذکر شد دچار مشکل می‌شوند و در بیشتر مواقع تعمیر آنها نسبت به تعویض آنها بسیار به صرفه تر و کم هزینه تر است.

از سمت دیگر خیلی از این وسایل استفاده تقریباً همه روزه دارند و در صورت مشکل افراد مایل هستند هر چه زودتر آنها را تعمیر کنند. پس بازار کار تعمیرات لوازم خانگی بسیار عالی و این شغل بسیار پرتقاضا و شلوغ است.

چگونه تعمیرکار حرفه‌ای لوازم خانگی شویم

برای اینکه یک تعمیرکار حرفه‌ای لوازم خانگی شوید لازم است در مرحله اول تعمیرات لوازم خانگی را به صورت اصولی و جامع آموزش ببینید. برای یادگیری این مهارت هم می‌توانید رشته فنی و حرفه‌ای مربوطه را در دانشگاه بخوانید و هم می‌توانید از مسیری بسیار کوتاه‌تر از طریق آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کنید.

بعد از پایان دوره آموزشی باید تجربه کسب کنید که آموزشگاه فن آشنا با ویژگی کارورزی بعد از دوره این موضوع را خوب و جامع پوشش داره است.

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی:

قطعه شناسی

تست جزء به جزء قطعات به صورت علمی و بازاری

روش تست سیم کشی

روش تست سیم کشی

آموزش عیب یابی سریع

آموزش ایرادیابی بردهای الکترونیکی دستگاه‌ها

انواع مدارهای اینورتری و معمولی

آموزش تبدیل بردهای اصلی به برهای همه کاره

ارائه ارور بیش از ۱۰ برند مطرح

۲۰ گیگ اطلاعات مرتبط به صورت هدیه

برای دریافت سایر اطلاعات دوره به وب سایت فن آشنا مراجعه فرمایید، آموزشگاه فن آشنا دوره‌های دیگری مانند دوره آموزش تعمیرات پکیج نیز ارایه می‌دهد.

چرا باید در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی فن آشنا شرکت کنیم؟

ابتدا باید از خودمان بپرسیم هدف ما برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی چیست؟

آیا برای وارد شدن به بازار تکنیسین‌ها از دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی استفاده می‌کنیم؟

آیا صرفاً به خاطر افزایش دانش این دوره رو یاد خواهید گرفت؟

آیا برای تکمیل رزومه کاری خود اقدام به شرکت در این دوره کرده اید؟

برای هر دلیلی که مایل به شرکت در این دوره هستید ما به شما چند تضمین اساسی می‌دهیم:

محتوای این دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی طبق جدیدترین سر فصل‌ها تدوین شده است.

مدرس دوره دارای رزومه قابل قبلولی است و سابقه بیش از بیست سال آموزش و تدریس که سال‌های زیادی از آن در شبکه آموزش بوده را داراست.

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به صورت کاملاً کاربردی و صد درصدی تدریس خواهد شد که دانشجویان با آموزش کامل دوره را تمام خواهند کرد و مدرک فنی حرفه‌ای خواهند گرفت.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5406609

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی تعمیر لوازم خانگی کسب و کار کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی دکوراسیون منزل طراحی داخلی بازی های رایانه ای تبلیغات بانک مسکن موبایل خرید آنلاین تولید داخلی لاستیک اتومبیل لوازم التحریر فضای کسب و کار انسیه خزعلی دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی بازار کار تعمیرات لوازم خانگی فنی حرفه ای فن آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم

 ابراهیم ونکی فراهانی، مدیر نیروگاه قم گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی قم در اسفند‌ماه سال ۱۴۰۲ با افزایش تولید بیش از ۵۶ میلیون کیلووات ساعت نسبت به سال قبل و بیش از ۱۴ میلیون کیلووات ساعت نسبت به رکورد قبلی در سال ۱۳۸۴، موفق به ثبت رکورد جدید در تولید برق خود در اسفند شد.

وی با بیان اینکه دستیابی به این دستاورد با اتکا به همت و تلاش کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی قم در بخش‌های مختلف به دست آمده افزود: با تلاش کارکنان واحد بهره‌برداری، با وجود عمر بالا و افزایش ضریب پیری واحدها، با بهره‌برداری اصولی، عکس‌العمل‌های به موقع و کمترین خروج اضطراری موفق به تولید برق با حداکثر توان و راندمان شدند.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی قم گفت: تولید نیروگاه قم در اسفند سال گذشته به میزان ۳۹۸ میلیون و ۵۶۹ هزار کیلووات ساعت بوده و از این میزان تولید، ۳۹۱ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۶۰۰ کیلووات ساعت آن انرژی خالص بوده که به شبکه سراسری برق تحویل شده است.

وی با تاکید بر اهمیت انجام به موقع تعمیرات بیان کرد: همکاران واحد تعمیرات نیروگاه قم موفق شدند در زمستان سال گذشته تعمیرات اساسی واحد‌های یک و چهار گازی، بازدید اتاق احتراق واحد سه گازی و بازدید دوره‌ای سالانه واحد دو بخار که در نوع خود کم‌نظیر بوده را انجام دهند تا تابستان امسال بدون خاموشی سپری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود