Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایسنا، سید رضا فاطمی امین در جلسه صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در دفاع از کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی بیان کرد: نکته حائز اهمیت این است که یک بنگاه، موجود زنده است و ما نباید اجازه دهیم تا خطای مدیران و شرایط اقتصادی کشور به یک کسب و کار آسیب وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فضای اقتصادی کشور مناسب نیست نباید اجازه دهیم تا بار مشکلات آن به یک بنگاه و کسب و کار تحمیل شود، سوال اساسی این است که ثروت یک کشور چیست؟ ثروت هر سازمان منابع انسانی آن هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: هرچقدر یک سازمان از نیروهای توانمندتر و با استعدادتر بهره‌مند باشد ثروتمندتر است، اما ثروت یک کشور کسب و کارهای آن هستند و نه افراد آن. اگر ما یک مهندس، یک مدیر موفق و فعال اقتصادی داشته باشیم به تنهایی نمی‌توانند نقش‌آفرین باشند بلکه زمانی که این گروه یک تشکل و کسب و کار را تشکیل می‌دهند می‌توانند تاثیر بسزایی در رشد کشور داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصریح کرد: ثروت یک کشور منابع انسانی آن نیست، بلکه کسب و کارهایی هستند که در آن حضور دارند، هر چقدر آسیب کمتری به این کسب و کارها وارد شود و ما آنها را از آسیب‌های مدیریتی و شرایط اقتصادی حفظ کنیم می‌توانند در عرصه رشد و ارتقاء کشور بیشتر نقش‌آفرین باشند.

فاطمی امین در پایان تاکید کرد: طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی در جلسه هیات دولت نیز مطرح شد و رییس جمهور از این طرح حمایت کردند. البته انتقاداتی نیز وارد بود اما جمع‌بندی بر این شد تا با این طرح موافقت شود. ما در مقطعی از تاریخ اقتصادی کشور هستیم که کسب و کارهای زیادی شکل گرفته است، امروز انبوهی از کسب و کارها را داریم که دچار آسیب شده و نیازمند حمایت ویژه هستند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد ایران حمایت از تولید واحدهای تولیدی واحدهای صنعتی سید رضا فاطمی امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳