Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا پرویز سروری روز یکشنبه در حاشیه چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره وضعیت درمانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: عمل روز گذشته ایشان با موفقیت انجام شد و حال عمومی ایشان خوب است.

وی گفت: بستری شدن چمران در چند روز گذشته در ادامه فرآیند درمانی بوده است.

سروری با بیان اینکه با به اتمام رسیدن مراحل درمانی، رییس شورای اسلامی شهر تهران مجددا به صحن شورا باز خواهند گشت، افزود: زمان ترخیص ایشان را دقیقا نمی‌دانیم اما در چند روز آینده مرخص خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، پیرو ادامه سیر درمانی، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته نیز جهت ادامه درمان خود در بیمارستان بستری شد.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«جواد سعدون زاده» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

جواد سعدون زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص آب بر اساس حق آبه تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به کسب و کارهای ملوانان گفت: قشر لنج‌داران هیچ‌گونه حمایتی از سوی دولت و سازمان‌های مربوطه نمی‌شوند و باید سوخت و بیمه آنها پیگیری شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان افزود: ضرورت دارد برای لنج‌داران در خصوص کالای ته لنجی فضا بازتر شود و آنها باید دفعات مکرری از سوخت یارانه‌ای برخوردار شوند.

سعدون زاده در ادامه اشتغال را مهم‌ترین چالش شهر آبادان قلمداد کرد و ادامه داد: به طور حتم مانند دوره‌های گذشته پالایشگاه آبادان در محور توجه ما است و برای عملیاتی کردن فاز باقی مانده اقدام اساسی می‌کنم؛ در دو دوره قبلی حضورم در مجلس شورای اسلامی اقدامات اساسی برای تأمین اعتبار فازهای این پالایشگاه انجام دادم.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان، توضیح داد: با وجود اینکه وزارت جهاد کشاورزی داریم ولی در مرزهای جنوبی کشاورزان ما که میراث کهن نخل‌داری را دارند، حمایت نمی‌شوند. پاسخگو کردن وزارت جهاد کشاورزی جزو وظایف نمایندگان مجلس است که باید در روزهای سخت و روزهای پُر برکت در کنار کشاورزان باشند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان، توجه به توسعه اقتصادی را مهم برشمرد و تاکید کرد: فعال کردن تجارت در گمرک‌های سه‌گانه آبادان یکی از برنامه‌هایم است. تجارت، صنعت، گردشگری و ترانزیت می‌تواند اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر و حتی خوزستان را تحت تأثیر خود قرار بدهد.

کد خبر 6096018

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود