Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:18:54 GMT

خدابنده معبر بارهای چوب است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۵۷۵۸

خدابنده معبر بارهای چوب است

ایوب بیگدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کامیون‌های حامل بارهای چوب که از اغلب از سوی استان کردستان هستند، مجوز حمل و نقل و برگه تردد خود را از مراکز خرید و فروش چوب در شهرستان اخذ می‌کنند، بنابراین خدابنده بیشتر معبر این بارهای چوب است.

وی اظهار داشت: در سطح اراضی ملی خدابنده درختی وجود ندارد و وجود درختان در این شهرستان منحصر به مستثنیات و باغ‌های کشاورزی بوده که در مالکیت شخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگدلی افزود: بر اساس قانون هر شخصی که اقدام به قطع درختی می کند ابتدا باید برای اخذ مجوز به جهاد کشاورزی مراجعه کند، در جهاد کشاورزی هم با توجه به مثمر و یا غیرمثمر بودن درختان بررسی‌های لازم در رسیدگی به درخواست مراجعان انجام می‌شود.

فرماندار خدابنده گفت: در صورت اعطای مجوز برای قطع درختان غیرمثمر، شرط قطع این نوع درختان کاشته شدن نهال جایگزین است.

بیگدلی افزود: قطع برخی درختان همچون سنجد و گردو در شهرستان خدابنده ممنوع است.

شهرستان خدابنده در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است. این شهرستان با پنج بخش، هفت شهر و بیش از ۲۲۰ روستای دارای سکنه، ۱۶۴ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها قیدار کردستان تجارت چوب زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیدار کردستان تجارت چوب قیدار کردستان تجارت چوب زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند