Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی رده پایه بوکس ایران از روز شنبه - ۹ بهمن‌ماه به میزبانی شهرستان سقز استان کردستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس به منظور حضور در مسابقات بوکس رده‌های پایه قهرمانی آسیا از روز شنبه- 9 بهمن‌ماه  به مدت یک هفته در شهرستان سقز استان کردستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، این رقابت‌ها با حضور منتخبین کادرفنی تیم‌های ملی پایه و سهمیه‌های اختصاص یافته به هر استان برگزار خواهد شد. 

نمایندگان استان‌ها با توجه به سهمیه در نظر گرفته از طرف فدراسیون بوکس و به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در گروه‌های 10 استانی در مسابقات حضور خواهند داشت.

علی اصغر افشاری، محمد پارسی، هیربد اسلامی، علیرضا موسوی، ابوالفضل داناقره‌باغ، میلاد فلاحی، امیرعباس کبودوند، علی هاشمی‌نسب، مهدی مصباحی، سام استکی، ابراهیم مازندرانی، محمدسینا مرتضوی، عدنان گرگیج، امید بزکول، مهدی کاظمی، علیرضا براتعلی‌پور، امیرمحمد شهبا، امیررضا رضایی و امیر حسین پیشرو، 19 بوکسور منتخب کادرفنی در این رقابت‌ها هستند که باید روز جمعه 8 بهمن‌ماه خود را به مسئولان برگزاری مسابقات معرفی کنند.

هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران برعهده رضا مهدی‌پور است.

مسابقات بوکس قهرمانی رده‌های پایه آسیا از روز 8 اسفندماه به مدت 17 روز در "امان" اردن برگزار خواهد شد.

ثوری: تا آخر عمر مدیون خون‌ پاک شهدا هستیم/ انگیزه بیشتری برای موفقیت بوکس دارم


انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران بوکس تیم ملی بوکس ایران بوکس برگزار خواهد شد تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد