Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - بانک مرکزی روسیه اواخر هفته گذشته ممنوعیت استخراج و استفاده از همه رمزارز را با اشاره به خطراتی که برای سیستم مالی کشور ایجاد می کنند، پیشنهاد کرد.
پاول دوروف، مدیرعامل و هم موسس سرویس پیام رسانی تلگرام هشدار داد پیشنهاد ممنوعیت رمزارزها در روسیه می تواند چندین صنعت فناوری را نابود کرده و باعث خروج متخصصان IT از این کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، دوروف که متولد روسیه است، روز شنبه در کانال تلگرام خود نوشت: پیشنهاد بانک مرکزی روسیه برای ممنوعیت کلی رمزارزها، سوزاندن خشک و تر با هم است. هیچ کدام از کشورهای توسعه یافته رمزارزها را ممنوع نکرده اند.

بانک مرکزی روسیه اواخر هفته گذشته ممنوعیت استخراج و استفاده از همه رمزارز را با اشاره به خطراتی که برای سیستم مالی کشور ایجاد می کنند، پیشنهاد کرد. بانک مرکزی رمزارزها را به طرحهای هرمی تشبیه و اعلام کرد رمزارزها حاکمیت سیاست پولی کشور را تضعیف کرده اند.

بنیانگذار تلگرام گفت: ممنوعیت روسیه به طور اجتناب ناپذیری توسعه فناوری بلاک چین را کند خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، الیزاوتا دانیلووا، مدیر دپارتمان ثبات مالی بانک مرکزی روسیه اظهار کرد: مقررات پیشنهاد شده شامل داراییهایی که در خارج هستند، نمی شود و افرادی که حسابهای خارجی قادر خواهند بود همچنان به معامله رمزارز بپردازند. این رگولاتور همچنین استخراج رمزارز را هدف گرفته و اعلام کرده که به برنامه سبز روسیه آسیب زده و تامین انرژی روسیه را به خطر می اندازد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پاول دوروف رمزارز استخراج رمزارز روسیه بانک مرکزی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، طبق این گزارش؛ وبگاه آرتی عربی نوشت: «بر اساس اطلاعاتی که وب سایت روسی “وستی” منتشر کرده است، روش جدید استخراج این فلز گرانبها توسط دانشمندان دو دانشگاه فدرال در کراسنویارسک و یاکوتسک و با همکاری دانشمندان شاخه سیبری آکادمی علوم روسیه ابداع شده است».

در رابطه با این موضوع، ناتالیا الجبریستوا، استادیار گروه فرآوری مواد معدنی در موسسه سیبری آکادمی علوم روسیه، گفت: «باکتری‌هایی که در استخراج طلا به آن‌ها تکیه می‌کنند، با محیط حوضچه‌های زباله سازگار هستند و در زباله‌های فرآوری فلزات ذخیره می‌شوند».

وی افزود: استفاده از این گونه میکروارگانیسم‌ها به طور قابل توجهی برای محیط زیست ایمن‌تر از استفاده از روش‌های شیمیایی سنتی است، علاوه بر این، روش جدید به طور قابل توجهی ارزان‌تر از نمونه‌های مشابه خود است و تولید یک تن مواد غلیظ با استفاده از میکروارگانیسم‌ها به سه برابر برق کمتر نیاز دارد.

اطلاعات موجود حاکی از آن است که باکتری‌هایی که دانشمندان در روش جدید ابداعی خود اتخاذ کرده‌اند در ذخایر طلا در منطقه کراسنویارسک کشف شده‌اند و پس از پردازش اولیه سنگ معدن، این باکتری‌ها به استخراج طلا و بقایای فلز آنتیموان کمک می‌کنند.

کد خبر 848364 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر مهم روسیه

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • تولید کیت‌های استخراج DNA و RNA با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه خارجی
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است