Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو می پردازند.
به گزارش خبرگزاری آریا، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو، گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه بند (ط) تبصره (1) قانون بودجه 1400 کل کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(1) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی، گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس به بررسی آنان خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجلس مورد طرح جلسه علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری