Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: علاقه مندان برای برخورداری از کد تخفیف عضویت رایگان یکساله کتابخانه ها به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) بزرگداشت مقام زن و مادران، ‌می توانند یکشنبه سوم بهمن ماه تا ۲۴:۰۰ با مراجعه به پرتال کتابخانه ها و به آدرس https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

samanpl.ir/ و انتخاب گزینه دریافت کد تخفیف، با وارد کردن شماره تماس و کد ملی، کد تخفیف بگیرند که از طریق پیامک این کد به صورت آنی به آنان ارسال می‌شود.
ایرج صادقی افزود: همچنین داوطلبان ثبت نام تا پایان هفته (۷ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به کتابخانه ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گفته سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان زنجان در زمان حاضر ۹۹ باب کتابخانه عمومی در این استان وجود دارد که ۳۶ باب از این کتابخانه ها در مناطق روستایی واقع است.

برچسب‌ها اداره کل کتابخانه‌ های عمومی زنجان روز مادر زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان روز مادر زنجان اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان روز مادر زنجان کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دومین اثر ، ذبیح الله صابری از شاعران گنابادی است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد در این مراسم که در کتابخانه عمومی شهید مطهری گناباد برگزار شد، با اشاره به قدمت ساختمان این کتابخانه گفت: با توجه به مرکزیت کتابخانه در شهر، مراجعان متعددی به این مرکز فرهنگی مراجعه می‌کنند، اما فضای فیزیکی کتابخانه بویژه سالن‌های مطالعه پاسخگوی حجم مراجعین نیست.
احمد مظلوم افزود: مخزن کتاب نیز با مشکل فضا مواجه است و با توجه به قدمت بالای ساختمان، ایجاد کتابخانه‌ای با فضای بیشتر و ساختمان ایمن‌تر در مرکز شهر گناباد ضروری به نظر می‌رسد.
 کتاب نخست ذبیح الله صابری شاعر گنابادی با عنوان زخم پنجه پاییز نیز در سال ۱۴۰۱ رونمایی شده است.

 

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم