Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب میلاد ، باسعادت و پر خیر برکت صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته‌ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران،شهروندان ولایتمدار،رئیس و اعضای شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی علیه السلام، حوزه بسیج خواهران حضرت زکیه (س ) و خادمیاران رضوی شهر اندیشه جشن میلاد کوثر به مناسبت میلاد با برکت و نورانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در این شهر برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ الهام افراشته رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ام ابیها سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و‌ مادر با اشاره به خصوصیات بارز حضرت فاطمه زهرا،  او را الگوی برتر و بانوی نمونه اسلام معرفی نمود و در ادامه گفت : حضرت زهرا سلام الله علیه افتخاری برای اسلام و دنیا هستند و  بانویی بسیار با ایمان متعهدو شجاع بود که در همه عرصه به معنای کامل حضوری باتقوا و تاثیرگذاری داشتند که همه زنان باید از او‌ و زندگی کوتاه اما پر بارش ایشان الهام بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است از جمله برنامه های متنوع این مراسم اجرای مدیحه‌سرایی و سخنرانی در باب  نکات و سبک زندگی حضرت صدیقه کبری علیها‌السلام، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع ) با حضور خادمیاران رضوی ، اجرای گروه سرود آوای دستان ، سخنرانی دکتر نجف نیا ، اجرای شاعر آیینی غلامرضا آغاسی و شعر سرایی ویژه ایشان بمناسبت این ایام بود  همچنین در این مراسم بیش از ۱۵۰ نفر از حاضرین بنام فاطمه حضور داشتند که به قید قرعه به ۸ نفر از آنان هدایایی اهداء گردید.

در پایان این مراسم نیز از پنج از نفر از مادران و همسران شهدا و پنج نفر از بانوان فعال و‌کارآفرین شهر اندیشه با حضور مسئولین تقدیر گردید.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رئیس شورای اسلامی حضرت فاطمه زهرا حضرت فاطمه حضرت زهرا زنان برنامه های متنوع سبک زندگی امام رضا شعر شورای اسلامی شهر اندیشه حضرت فاطمه زهرا شهر اندیشه سلام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است