Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «باید کاری کنیم که بچه‌ها دست مادر را حتماً ببوسند؛ اسلام دنبال این است»؛ بر همین اساس امسال همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر»  در شبکه شاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند از این دست‌بوسی مهربانانه، عکس بگیرند و سوم تا هشتم بهمن ماه، عکس‌های خود را در شبکه شاد به نشانی alo_nojavan @ ارسال کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: جوایزی هم برای این پویش در نظر گرفته شده که به قید قرعه به منتخبان اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه دانش‌آموزان می‌توانند برای پیوستن به این پویش و کسب اطلاعات بیشتر به کانال  اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش@parvareshi1 یا کانال @nojavan_khamenei در شبکه شاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش دست بوس مادر شاد مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برپایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به همت جهاددانشگاهی، ۱۴ اردیبهشت در ۳۱ استان کشور آغاز شد.

بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • آموزش و پرورش ما سربلند است
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه