Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@13:05:41 GMT

۸۴۰ حادثه دیده در دی ماه امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۶۲۵۹

۸۴۰ حادثه دیده در دی ماه امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به ۸۴۰ حادثه دیده در ۲۲۲ حادثه دی ماه امسال خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امدادرسانی نجاتگرانی جمعیت هلال‌احمر اصفهان در طول ماه گذشته به حادثه‌دیدگان، اظهار کرد: در دی ماه امسال پوشش امدادی ۲۲۲ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مدت نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به ۸۴۰ حادثه دیده امدادرسانی کردند که از ۲۱۱ نجات یافته در این حوادث، ۸۵ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۱۲۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تاکید کرد: برای امدادرسانی به این حوادث، ۸۲۶ نیروی عملیاتی در قالب ۳۱۴ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به کارگیری ۲۴۱ دستگاه آمبولانس به انجام رساندند.

وقوع بیشترین حوادث جاده‌ای / ۳۳‬ مورد عملیات رهاسازی

وی تصریح کرد: بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی با ۱۳۱ مورد حوادث جاده‌ای بوده است و امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر اصفهان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان ۱۱ دقیقه در محل حادثه حضور یافته‌اند.

کریمی خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۳ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است و ۱۳۹ تن از افراد آسیب دیده ناشی از برف و کولاک و سایر حوادث در استان توسط این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان گفت: از عموم مردم تقاضا داریم به دلیل برودت هوا و یخبندان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و هم استانی‌ها و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 550600

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان امداد ونجات حوادث جاده ای مصدومان اعزام آمبولانس حادثه رانندگی اورژانس پیش بیمارستانی ماموریت های امدادی امداد کوهستان حوادث ترافیکی مصدومان حوادث رانندگی نقاط حادثه خيز امار مصدومان حادثه تصادف امدادرسانی به مصدومان حوادث امداد رسانی امداد گران خدمات درماني فعاليت داوطلبانه امدادگران هلال احمر داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر