Web Analytics Made Easy - Statcounter

به جرات می‌توان گفت همانقدر که انتخاب پرده برای پذیرایی اهمیت دارد، انتخاب مناسب پرده آشپزخانه هم می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون منزل شما داشته باشد، مخصوصا اگر آشپزخانه شما اوپن و یا اصطلاحا از داخل نشیمن دید داشته باشد.

آشپزخانه مکانی است که بیشتر خانم ها در آن فعالیت می‌کنند. همچنین محلی برای درست کردن و تناول غذا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه انتخاب پرده مناسب، علاوه بر زیبایی بر روی روحیه فردی و گروهی خانواده نیز تاثیر مثبت خواهد داشت.

با پرده های قدیمی خداحافظی کن

اینکه پنجره آشپزخانه شما پرده داشته باشد بسیار ایده خوبی است. اما به این معنی نخواهد بود که مجاز باشید هر پارچه ای گیرتان آمد روی پنجره به عنوان پرده آویزان کنید. در قدیم بیشتر اینگونه بود. یعنی یک پارچه مثلا توری که در منزل داشته یا اضافه پارچه های پرده پذیرایی را نوار پرده می‌دوختند و به عنوان پرده آشپزخانه، به پنجره آویزان می‌کردند. این کار نه تنها خوب نیست بلکه نتیجه عکس هم دارد.

امروزه برای هر پنجره در هر قسمت از خانه پرده مخصوص به خود وجود دارد. شما برای آشپزخانه نیز می‌توانید از مدل های خاص و زیبای موجود در بازار استفاده کنید.

پرده آشپزخانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

انتخاب درست پرده آشپزخانه علاوه بر اینکه باید باعث زیبایی بیشتر شود، لازم است خصوصیات و کارایی های مثبت دیگری نیز داشته باشد. پنجره آشپزخانه یک مقدار با سایر پنجره ها متفاوت است. شاید شما روزها و یا هفته ها پرده پذیرایی را کنار نزنید ولی در مورد پرده آشپزخانه اینگونه نیست. در ادامه به برخی از خصوصیات مناسب برای آشپزخانه می‌پردازیم:

پرده باید به گونه ای انتخاب شود که حریم خصوصی ما را کاملا حفظ نماید.

وجود نور در آشپزخانه امری کاملا حیاتی است. پس پرده ای انتخاب کنید که بتواند نور این قسمت از منزل را کاملا تامین کند.

امکان باز شدن پنجره نیز از دیگر ضروریات است. در آشپزخانه پخت و پز انجام می‌شود. ممکن است به هر دلیلی مثلا سوختن غذا و یا بوی یک غذای خاص، نیاز داشته باشید با باز کردن پنجره، هوا را عوض کنید. بنابراین پرده آشپزخانه نباید به گونه ای باشد که جلوی این کار را بگیرد.

می‌رسیم به مهمترین نکته، قابل شستشو بودن. پرده آشپزخانه به جهت شرایطی که این بخش از منزل دارد، بیشتر از بقیه پرده ها در معرض کثیفی قرار دارد. بنابراین تعداد دفعاتی که این پرده نیاز به شست و شو دارد بیشتر است. در نتیجه انتخاب پرده ای که این قابلیت را داشته باشد جزو الزامات خرید شما خواهد بود.

چرا پرده های مدرن برای آشپزخانه مناسب است

گفتیم که دوران استفاده از پرده های معمولی برای آشپزخانه به سر رسیده است. پرده های مدرن علاوه بر زیبایی که به آشپزخانه شما می‌دهند، کارایی بسیار زیادی نیز دارند. در ادامه به برخی از پرفروش ترین پرده های مدرن و روز دنیا می‌پردازیم:

جدیدترین مد روز دنیا در پرده آشپزخانه

پرده شید رول

اگر دنبال آشپزخانه ای مدرن و مینیمال هستید، پرده های شید گزینه بسیار مناسبی برای شماست. این پرده ها علاوه بر اینکه می‌توانند پنجره شما را بپوشانند، دارای رنگ بندی متعددی نیز هستند که با هر دکوری سازگاری دارند. تنها مشکلی که پرده شید دارد این است که این پرده ها سایه روشن نمی شوند و به صورت یک تکه هستند.

پرده زبرا

ساختار پرده زبرا دقیقا مشابه پرده شید است. با این تفاوت که پرده زبرا از دو لایه تور و پارچه تشکیل شده است. به همین دلیل به راحتی می‌توانید پرده را سایه روشن کنید و نور ورودی را تنظیم کنید. همچنین این پرده را می‌توانید تا انتها بالا برده و پنجره آشپزخانه را به راحتی باز و بسته کنید. از نظر تنوع هم می‌توان گفت پرده زبرا متنوع ترین نوع پرده آشپزخانه است. از مدل های ساده گرفته تا طرح های چاپی و گلدوزی شده.

پرده پلیسه

یکی از ایراداتی که به پرده شید و زبرا وارد میشود این است که برای دسترسی به پنجره و باز و بسته کردن آنها، پرده را باید تا انتها بالا بکشیم. اما نوع دیگری از پرده های مدرن هستند که دقیقا پشت شیشه های پنجره آشپزخانه نصب می شوند. مزیت این پرده ها این است که برای باز و بسته شدن نیازی به تغییر حالت نیست و پرده با پنجره باز و بسته می‌شود.

مدل های بسیار دیگری از پرده های مدرن نیز هستند که مناسب پنجره های آشپزخانه شما خواهند بود. در این قسمت ما به سه تا از مهمترین آنها اشاره کردیم. جهت مشاوره رایگان و دیدن نمونه های محصولات با کارشناسان پرده مدرن سروین تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۲۲۹۴۴۴

۰۹۰۱-۴۲۳۷۸۶۳ 

برچسب‌ها تبلیغات آنلاین بازار محصولات آگهی بازرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبلیغات آنلاین بازار محصولات آگهی بازرگانی تبلیغات آنلاین بازار محصولات آگهی بازرگانی برای آشپزخانه پرده آشپزخانه پرده های مدرن آشپزخانه شما باز و بسته پرده زبرا پرده شید پرده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از مدیران این باشگاه به ظهور یک لیونل مسی جدید در ترکیب این تیم امیدوار باشند و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی شماره پیراهن او را به این بازیکن اهدا کردند.

با وجود درخششی که این بازیکن جوان در ترکیب بارسا داشت اما شرایط مطابق انتظار او و هواداران این تیم و مدیران باشگاه پیش نرفت و مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که او از دوران اوجش فاصله بگیرد و نتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این شرایط باعث شد که فاتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شود اما حضور او در این تیم و لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و گفته شده است که مدیران بارسا هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن و همچنین کلمنت لنگله را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به لیگ عربستان منتقل کند و در حال تلاش برای پیدا کردن باشگاهی است که مشتاق جذب این دو بازیکن باشد تا بتواند از پول فروش آنها برای جذب بازیکنان مد نظرش استفاده کند.

دیگر خبرها

  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • تصاویر یورش نیروهای پلیس به دانشگاه کلمبیا | ورود پلیس از پنجره های دانشگاه! + ویدئو
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان