Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا قادر به یافتن جایگزین مناسب برای ستاره های قدیمی ترکیب خود نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شرایط سختی گیر کرده است. باشگاه می‌داند که باید به سمت دوران جدیدی به جلو حرکت کند، اما آنها بازیکنانی برای جایگزینی کهنه‌سربازان ارزشمند ترکیب خود ندارند. ادامه حضور جوردی آلبا، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس، بازگشت به دورانی است که بارسلونا مدعی همیشگی لیگ قهرمانان اروپا و یکی از جذاب ترین تیم های فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا بارسلونا از آن سطح فاصله گرفته و حتی حضور این تیم در فصل بعد لیگ قهرمانان به نوعی به عملکرد این تیم در فصل جاری در لیگ اروپا بستگی دارد، اما کهنه سربازان همچنان به صورت همیشگی در ترکیب ثابت تیم حضور دارند. البته مشکل اصلی اینجاست که این سه بازیکن به هیچ وجه مانند روزهای اوج خود عمل نکرده و تقریبا در هر بازی مرتکب اشتباهاتی می شوند که برای تیم گران تمام شده است.

 

 

یوردی آلبا رقیبی ندارد

 

آلبا در سال های اخیر رقیبی در رختکن بارسلونا نداشته و چند مدافع چپ  بعد از انتقال به این تیم، پس از مدتی بدون اثرگذاری خاصی راه جدایی در پیش می گیرند. به عنوان مثال، لوکاس دینیه و جونیور فیرپو، هر دو باشگاه را ترک کرده و نتوانستند یوردی آلبا را برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت شکست دهند.

 

فرانکی دی یونگ باید در این مقطع جانشینی بوسکتس می شد، اما او نیز هنگام طی مسیر پیشرفت در تیمی که در حال بدتر شدن بوده، به مشکل خورده است. همچنان اگرچه دی یونگ به‌عنوان یکی از پردرآمدترین و درخشان‌ترین استعدادهای بارسلونا محسوب می شود، هرگز نمی‌توانید مطمئن باشید که او در نوکمپ باقی می ماند یا خیر.

 

 

ژاوی به کسانی اعتماد کرده که در گذشته ای باشکوه برای بارسلونا رقم زده اند، اما آنها دیگر افتخاری برای این تیم به ارمغان نمی آورند. پس می توانیم با او احساس همدردی داشته باشیم، زیرا بارسلونا امکانات لازم برای جایگزینی سریع این بازیکنان را ندارد و این نشان می دهد که جذب بازیکنان در دوران جوزپ ماریا بارتومئو چقدر ضعیف بوده است.

 

کنار گذاشتن آنها و استفاده از بازیکنان جوان یک درگیری غیرضروری برای ژاوی ایجاد می کند. همچنین به استثنای نیکو گونزالس و گاوی، این سوال وجود دارد که آیا بازیکنان آکادمی لاماسیا به اندازه کافی خوب هستند که وارد ترکیب بارسلونا شوند یا خیر. پس ژاوی باید این شرایط را پذیرفته، تلاش کند در لیگ اروپا قهرمان شود و امیدوار به یک معجزه مالی در تابستان باشد که به او اجازه دهد تا تیمش را حول محور بازیکنان کلیدی جدید بنا سازد، درست مانند پپ گواردیولا.

یوردی آلبا بارسلونا سرخیو بوسکتس جرارد پیکه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوردی آلبا بارسلونا سرخیو بوسکتس جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا مقابل میزبانش جیرونا تن به شکست 4 بر 2 داد و نه تنها رده دوم جدول را به این تیم کاتالونیایی واگذار کرد، بلکه باعث مسجل شدن قهرمانی زودهنگام رئال مادرید هم شد، پس از این دیدار گفت: این عملکرد ما عدم اثربخشی، رقابت‌پذیری، عدم بلوغ و خطاهای فردی را نشان می‌دهد که نباید در این سطح اتفاق بیفتد. ما در مورد ذهنیت خود بسیار صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم اما این اشتباهات همچنان ادامه دارد. این داستان این فصل ماست.

وی افزود: ما با هر موقعیت منفی سقوط می‌کنیم. من این احساس را دارم که بازی‌ها را  به همین دلیل واگذار می‌کنیم. این اتفاق در دو بازی مقابل رئال مادرید، در دو بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن و در دو بازی مقابل جیرونا برای ما افتاد. با مثبت‌اندیشی می‌خواهم فکر کنم که این به خاطر عدم بلوغ بازیکنانم است.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

سرمربی بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: ما باید این فصل را به دست فراموشی بسپاریم و وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم. عدم کارایی ما در مقابل دروازه به ما آسیب زد. ما وقتی 2 بر یک در نتیجه پیش بودیم، باید گل سوم را می‌زدیم تا کار جیرونا را تمام می‌کردیم.

بارسلونا با قبول این شکست 73 امتیازی باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد، این در حالی است که رئال مادرید 87 امتیازی و جیرونای 74 امتیازی را بالای سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/   

دیگر خبرها

  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه