Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:25:31 GMT

ارائه خدمت بیمه سلامت به بیماران خاص

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۶۵۵۱

ارائه خدمت بیمه سلامت به بیماران خاص

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیمه سلامت از بزرگترین بیمه های کشور است و توانسته در همین راستا روستاییان  و مناطق حاشیه ای بسیاری را به صورت رایگان بیمه کند.

وی افزود: بیمه سلامت، تمام کشور و دورترین نقاط کشور را تحت پوشش قرار می‌ دهد، در سیستان و بلوچستان ۷۰ درصد را پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک فرصت است که به اقشار کم برخوردار خدمت را ارائه می دهیم و ما در تلاشیم که خدمات مطلوبتر باشد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور، تاکید کرد:  ما تلاش می کنیم مردم حاشیه شهرها را هم پوشش دهیم، با همکاری سایر نهادها را این بخش از جامعه را تحت پوشش قرار داده ایم به طور مثال از منطقه هرندی تهران ۱۰ هزار نفر را بیمه کردیم و در ۲۴۳ منطقه تهران این تحت پوشش قرار گرفتن‌ها صورت می گیرد و سعی می کنیم تا تهران را تا پایان سال بیمه کنیم.

وی ادامه داد: در کشور ۲۰۲۰ منطقه کم برخوردار نیز تحت پوشش بیمه سلامت کشور قرار می گیرند، به طور مثال در استانهای کرمان و بخش هایی از اصفهان نیز این بیمه حاشیه شهرها را آغاز کرده ایم و ما موظفیم هر ایرانی که بیمه ندارد را بیمه کنیم.

وی به یکی از خدمات بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: پوشش ناباروری، یکی از نکات مهم در بحث جوانی جمعیت است و مورد تاکید رهبری و... است و ما آمادگی پرداخت بیمه ناباروری را داریم.زوج های نابارور با مراجعه به مراکز و پزشک ها خدمات را تادرصد بالایی در بخش عمومی و خصوصی دریافت می‌کنند.

ناصحی تاکید کرد: ما در بخش بیماران خاص، تلاش کردیم که بیمه این بیماران مانند اوتیسم را پیگیری کنیم.

تکمیل می شود...

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه سلامت بیمه خاص بیمه ناباروری بیمه سلامت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت