Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:49:02 GMT

تشکیل تیم بازرسی پایش و ارزیابی عملکرد دهیاران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۶۵۵۴

تشکیل تیم بازرسی پایش و ارزیابی عملکرد دهیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا امام پناهی در جلسه میز خدمت روستای لچه گوراب از توابع بخش مرکزی که در محل مسجد آقا سید صالح این روستا برگزار شد با حضور در جمع اهالی روستا لچه گوراب با اشاره به تاکیدات دولت مبنی بر حضور مسئولین در بین مردم و محلات برای آشنایی نزدیک با مشکلات، اظهار کرد: با جمع‌بندی نتایج بازدیدهای میدانی صورت گرفته برخی از معضلات مانند ضعف ولتاژ برق، آسفالت راه‌های روستایی و تامین آب شرب مورد نیاز، فصل مشترک کمبودها در اکثر مناطق روستایی و محلات کم برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تأکید بر نقش و وظیفه ذاتی دهیاری‌ها تصریح کرد: مطالبه‌گری و پیگیری معضلات روستایی و سعه صدر در شنیدن دغدغه مردم و انتقال آن به مسئولین از وظایف ذاتی دهیاری است، بنابراین با تشکیل تیم بازرسی، عملکرد دهیاران در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی و رصد قرار خواهد گرفت.

 سرپرست فرمانداری رشت با تأکید بر اینکه خروجی جلسات میز خدمت، بررسی‌های میدانی، نتایج عملکرد دهیاران و نیازسنجی توسعه‌ای روستاها در اختصاص بودجه از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مدنظر قرار خواهد گرفت، بیان کرد: بررسی و پایش کارنامه عملکردی دهیاران، برآورد درصد پیشرفت طرح‌های عمرانی و تحقق اهداف توسعه‌ای معیاری برای تشویق در دهیاران فعال در زمینه پاسخگویی به کمبودها و نیازمندی‌های روستانشینان خواهد بود.

 وی با تأکید بر ضرورت تشکیل دوره‌ای میز خدمت در سطح بخش‌ها و روستاهای شهرستان، افزود: ارتباط نزدیک با مردم، احصاء دقیق و بی‌واسطه نیازمندی‌ها و مشکلات بخش‌های تابعه و هم‌فکری با مردم جهت ارائه راهکارهای عملی کاهش معضلات و کمبودها را از مزیت‌های این طرح دانست.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت از شروع عملیات تعریض، بهسازی و آسفالت ۴۰۰ متر از جاده بافت داخلی روستای لچه گوراب در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: پروژه آسفالت و بهسازی راه ارتباطی لچه گوراب به بیجار بنه توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در قالب طرح وصال اجرا خواهد شد.

امام پناهی با تأکید بر نگاه توسعه محور به روستاها و تلاش برای اجرا و اتمام طرح‌های زیربنایی، تقویت اشتغال پایدار روستایی، حفظ اراضی کشاورزی، بالا بردن ارزش افزوده اراضی روستایی را از جمله عوامل مؤثر در تحقق مهاجرت معکوس به روستاها دانست و گفت: با توجه به در پیش بودن آغاز فصل کشاورزی از دستگاه‌های مرتبط خواست تا نسبت به لایروبی انهار و تامین سوخت مورد نیاز موتور‌های پمپاژ در دوران بحران کم‌آبی؛ با شناسایی و بررسی کارشناسی، اتخاذ تدابیر لازم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج مرندی افزود: ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است.

او اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی گفت: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

 

دیگر خبرها

  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است