Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: بیش از سه هزار و ۳۸۷ مورد از اقلام ضروری جهت آسیب دیدگان از سیل اخیر جنوب فارس تهیه شده و در حال توزیع بین این عزیزان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز و به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره ) فارس،  محمد بذرافشان اظهار داشت: در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب استان شاهد جاری شدن سیلاب بودیم که موجب شد به منازل، دام و طیور و لوازم ساکنین مناطق جنوبی استان فارس آسیب‌های فراوانی وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همین راستا و با همکاری بنیاد مستضعفان، منابع امدادی و کمک‌های خیران اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان تهیه و در حال توزیع است، گفت: تاکنون به 602 خانوار آسیب دیده مبلغ 3 میلیارد و 387 میلیون ریال مساعدت پرداخت شده است. همچنین بیش از 6 میلیارد ریال بسته‌های غذایی تهیه و در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

مدیر کل امداد فارس با اشاره به خسارت‌های وارده به دام و طیور مددجویان ساکن در این مناطق، گفت: 365 راس دام سبک و سنگین به ارزش 11 میلیارد و 400 میلیون ریال خریداری و در حال توزیع به مددجویانی است که دام آنان در حادثه سیل اخیر آسیب دیده است.

اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد با اختصاص وام‌های 100 میلیون تومانی به کارفرمایان + فیلمامضای تفاهم‌نامه بین مرکز پژوهش‌ها و کمیته امداد؛ توسعه راهکارهای قانونی برای تقویت اقتصاد مقاومتیگبه‌بافی؛ منبع درآمد زنان تحت پوشش کمیته امداد در قزوین

بذرافشان با اعلام اینکه بازسازی و تعمیرات منازل خسارت دیده در مرحله تامین اعتبار قرار دارد، تصریح کرد: تعداد 3387 مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و... نیز به ارزش 61 میلیارد و 548 میلیون ریال تهیه شده و در حال توزیع بین این عزیزان است.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حال توزیع کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است