Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدمحسن موسوی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تا هفته آینده، سامانه بارشی فعالی وارد استان همدان نمی‌شود، افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری و همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها و وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به دلیل وارونگی ضعیف دما، میزان آلاینده های جوی در ۲ روز آینده در برخی از نقاط صنعتی و شهری استان همدان افزایش می‌یابد.

موسوی با اشاره به اینکه دمای هوا نسبت به چند روز گذشته کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوا در سه روز آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد و در برخی از نقاط به ۱۱ درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و بهار با ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین دمای استان را داشته است.

موسوی افزود: بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر نیز ۱۳ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی همدان تغییرات آب و هوا شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا شهر همدان تغییرات آب و هوا شهر همدان درجه سانتیگراد استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی فعلی در باغ‌های درختان میوه سردسیری بادام و زردآلو برای کنترل آفت‌های لیسه درختان میوه و زنبور مغزخوار بادام پس از ریزش ۷۰ درصد گلبرگ‌ها به سمپاشی با سموم مناسب با مشورت حفظ نباتات در هوای آرام و بدون بارندگی اقدام شود.

وی همچنین از فعالان بخش کشاورزی خواست در دمای کمتر از ۱۸ درجه از تهویه حداقلی و در دمای ۱۸ تا ۲۸ درجه از تهویه انتقالی و برای طیور با سن بیش از ۲۸ روز و دمای بالای ۲۸ درجه از تهویه تونلی استفاده کنند.

رییس جهاد کشاورزی استان یزد همچنین نصب دستگاه هواده به استخر پرورش ماهیان سردابی و روشن کردن آن در تمامی ساعات روز به‌ویژه شب هنگام برای جلوگیری از کاهش اکسیژن استخر و وقوع تلفات و صید در اسرع وقت با توجه به افزایش دما را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 6094123

دیگر خبرها

  • افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری
  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • آب گرفتگی خیابان های همدان بر اثر بارش باران!
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد