Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@12:57:57 GMT

پایداری هوای سرد در غرب و شمال غرب کشور

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۶۷۸۲

یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی گفت:از روز یکشنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و آسمان هم صاف، همین شرایط سبب می‌شود در شهر‌های پر جمعیت و صنعتی از جمله تهران، کرج، اصفهان و اراک با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی کاهش کیفیت هوا را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات آذربایجان غربی همچنین با عبور موج بارشی از بعد از ظهر چهارشنبه در نوار غربی کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده را شاهد هستیم.

رفیعی گفت:در روز پنجشنبه آذربایجان‌های شرقی و غربی، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه‌و بویراحمد، جنوب اصفهان، غرب کردستان، ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد را خواهند داشت.

این کارشناس هواشناسی گفت:در روز پنجشنبه در سایر نقاط کشور شامل شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، بارش پراکنده و موقتی همراه با وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وی گفت:از نظر شرایط دمایی از امروز تا روز چهارشنبه ماندگاری هوای سرد را در شمال غرب و غرب کشور خواهیم داشت، اما در نیمه شمالی کشور به ویژه افزایش تدریجی ۴ تا ۸ درجه‌ای دما را پیش بینی می‌کنیم.

وی در پایان در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت:تهران امروز آسمان صاف همراه با غبار محلی خواهد بود حداکثر دما ۷ درجه بالای صفر پیش بینی می‌شود وحداقل دما نیز فردا به حدود ۱ درجه زیر صفر خواهد رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه پایداری هوا سرد مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر

کیفیت هوای تهران در یک هفته اخیر در وضعیت قابل قبول قرار داشته و این وضعیت تا فردا نیز ادامه خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 67 در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ این وضعیت طی یک هفته اخیر پایدار بوده و تهرانی‌ها در هوای قابل قبولی تنفس کرده‌اند. 

از ابتدای سال جاری تاکنون، تهران 33 روز هوای قابل قبول و 5 روز هوای پاک داشته اما در مدت مشابه سال گذشته 6 روز هوای پاک، 31 روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

سهم خودروهای پلاک شهرستان در انتشار آلودگی هوای تهراندر حال حاضر دمای هوای تهران 18 درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود کمینه دما در روز آینده 15 درجه و بیشینه دما 23 درجه سانتیگراد باشد.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده