Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر امور مجامع وزارت ورزش و جوانان گفت: برای انتخابات فدراسیون تیراندازی در انتظار دریافت استعلام‌ها هستیم و هر زمان که این استعلام‌ها به وزارت ورزش برسد زمان انتخابات فدراسیون تیراندازی را اعلام خواهیم کرد.

مهدی مستجاب‌الدعوه در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه انتخابات فدراسیون تیراندازی چه زمانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: برای انتخابات فدراسیون تیراندازی در انتظار دریافت استعلام‌ها هستیم و هر زمان که این استعلام‌ها به وزارت ورزش برسد زمان انتخابات فدراسیون تیراندازی را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا ریاست هادی ساعی در فدراسیون تکواندو قطعی شده یا خیر، گفت: در خصوص انتخابات فدراسیون تکواندو هم منتظر هستیم استفساریه نهاد ریاست جمهوری به دست ما برسد.

دبیر امور مجامع وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: هر زمان این استفساریه به وزارت ورزش برسد تکلیف انتخابات فدراسیون تکواندو مشخص خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: تذکر کتبی نماینده مجلس به وزیر ورزش: انتخابات فدراسیون‌ها مهندسی می‌شود

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مستجاب الدعوده فدراسیون تیراندازی فدراسیون تکواندو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی فدراسیون تکواندو انتخابات فدراسیون تیراندازی فدراسیون تکواندو وزارت ورزش استعلام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت