Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:21:59 GMT

نخستین بوستان خانواده در یزد احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۱۸۲

نخستین بوستان خانواده در یزد احداث می‌شود

گروه استان‌ها- سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به مطالبات مردم از شورای شهر گفت: بوستانی در یزد با عنوان و کاربری خانواده احداث می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت الاسلام سید ناصر حیدری امروز در نشست مشترک مدیریت شهری یزد اظهار داشت: بوستان مهر یزد با عنوان بوستان خانواده تغییر نام و تغییر کاربری می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درباره نام و کاربری این بوستان پیشتر اختلاف نظرهایی وجود داشته گفت: با توجه به اینکه کاربری بوستان با نام خانواده تناسب بیشتری دارد و نیز از نظر داشتن فضای لازم برای خانواده در یزد در مضیقه هستیم، عنوان بوستان خانواده مورد توافق واقع شده است.

سخنگوی شورای شهر یزد این اقدام را در راستای تقویت زیرساخت‌های تفریح خانوادگی در یزد دانست و افزود: انتخاب این نام تعظیم و تکریم و ارزش نهادن به نهاد مقدس خانواده است.

آغاز فعالیت اولین بوستان کشاورزی شهری در مشهدبهره‌برداری از 30 بوستان جدید در پایتخت تا پایان سال/ افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم‌برخوردارنخستین بوستان کودکان معلول شرق کشور در مشهدمقدس افتتاح می‌شود

دفاع از ولایت اسلامی برجسته‌ترین ویژگی حضرت زهرا(س) است

غلامحسین دشتی رئیس شورای شهر یزد هم در این جلسه اظهار داشت: تجلیل از شخصیت بزرگ حضرت زهرا(س) که تجلی آیات الهی است به دلیل  نیاز بشریت است نه نیاز شخصیت والایی همچون حضرت زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه فلسفه این تجلیل‌ها دو چیز است، مورد اول معرفت و شناخت این شخصیت والا و مورد دوم عشق و علاقه به حرکت اسلامی است گفت: معرفت و علاقه به عنوان دو عنصر کمال انسانی است و سبب شناسایی یک حقیقت و حرکت به سمت آن می‌شود و زمینه رشد و تعالی انسان را فراهم می‌کند.

رئیس شورای شهر یزد گفت: در ارتباط با خداوند نیز عشق و معرفت دو عنصری است که سبب می‌شود بشر رنگ الهی به خود گرفته و در مسیر الهی پیش برود.

به گفته دشتی عبادت و بندگی، همسرداری، فرزندپروری و ایجاد فضای محبت آمیز در خانواده و موارد مختلف دیگر از ویژگی‌های شخصیت والای حضرت زهرا(س) بوده اما برجسته‌ترین ویژگی شخصیتی ایشان حضور در میدان ولایت اسلامی است و ایشان الگوی ولایت‌مداری برای بشریت در تمامی دوران‌ها است.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت زهرا س شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه