Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@15:45:58 GMT

عسگریان: مجمع را به موقع برگزار می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۲۱۱

عسگریان: مجمع را به موقع برگزار می‌کنیم

در حالی که قرار است مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بسکتبال چهارشنبه ۶ بهمن برگزار شود، محمدرضا صالحیان، سرپرست دبیری استعفا داد و از فدراسیون رفت.

روزنامه ایران: در حالی که قرار است مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بسکتبال چهارشنبه ۶ بهمن برگزار شود، محمدرضا صالحیان، سرپرست دبیری استعفا داد و از فدراسیون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قرار بود دبیری مجمع را برعهده داشته باشد و تاکنون کارهای مربوط به انتخابات را انجام داده است.
شنیده‌ها حکایت از این دارد که محمدرضا صالحیان به‌خاطر تغییر در برنامه پخش مستقیم دیدارهای روز پنجشنبه 30 بهمن ماه با مهیار عسگریان، سرپرست فدراسیون اختلاف نظر پیدا کرده است. گویا قرار بود بازی اکسون – کاله پخش زنده تلویزیونی داشته باشد که با مراجعه کامران خطیبی و مسعود قاسمی، مدیر روابط عمومی و مدیر تیم‌های ملی به دفتر دبیر، دستور به تغییر پخش زنده از این دیدار به مسابقه شهرداری گرگان – مس رفسنجان داده می‌شود. در این میان صحبت‌هایی از عسگریان نقل می‌شود که با اطلاع یافتن سرپرست فدراسیون این مسأله باعث کدورت بین دو طرف می‌شود. البته مهیار عسگریان، سرپرست فدراسیون در این باره به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «استعفای صالحیان را نپذیرفته‌ام و نخواهم پذیرفت چرا که معتقدم او می‌تواند به بسکتبال کمک کند، او از جنس بسکتبال است.» در این بین محمد صالحیان، سرپرست دبیری توضیحات دیگری درخصوص این اتفاقات دارد: «یک مسأله‌ای برای ما در برگزاری مسابقات لیگ برتر به وجود آمد که آن هم انتقال امتیازات از مرحله اول به مرحله دوم گروهی بود. سه‌شنبه عصر آقای عسگریان به من گفتند چهارشنبه صبح زود به فدراسیون بیایید تا در این باره تصمیم بگیریم. من هم ساعت ۷ صبح رفتم و دیدم آقای مسعود قاسمی هم در جلسه حضور دارند و یک موضوع جدیدی را مطرح کردند که خیلی عجیب و غریب بود. این عزیزان برای حل مسأله گفتند بیایید یک مدل جدید مسابقاتی ارائه بدهیم. من گفتم مدل برگزاری مسابقات مصوبه لیگ است و نمی‌توانیم تغییر بدهیم. عسگریان گفتند در جلسه باید این را مطرح کنیم و من گفتم این قابلیت طرح ندارد. بعد مدیر تیم‌های ملی یک موضوعی را مطرح کرد و... خلاصه بحث همین مدلی بالا گرفت و دوستان گفتند جلسه‌ای با حضور ۱۶ تیم بگذاریم و این مدل جدید را پیشنهاد دهیم. من هم گفتم که موافق چنین چیزی نیستم. آقای عسگریان گفتند پس آقای قاسمی شما این کار را انجام دهید، من گفتم پس اگر قرار است آقای قاسمی انجام دهد من هم با اجازه تان استعفایم را تقدیم می‌کنم.» با وجود اینکه مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون 6 بهمن ماه برگزار می‌شود اما هنوز تأیید صلاحیت‌های 6 کاندیدا نیامده است. هرچند گفته می‌شود دو نفر از آنها تأیید نشده‌اند اما سرپرست فدراسیون می‌گوید«مجمع در زمان مقرر خود برگزار می‌شود و بزودی هم تأیید صلاحیت‌ها اعلام می‌شود.باید گفت تاکنون تأیید یا رد صلاحیت کاندیدایی از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها اعلام نشده است. آنطور که گفته می‌شود امروز یا فردا تأیید صلاحیت‌ها را اعلام می‌کنند.»

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرپرست فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

هاشمی‌منش به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز(چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک  و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رای از 48 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رای کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است