Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، جمال فرخ‌زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران از افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی برق‌رسانی به مناسبت دهه فجر با صرف اعتباری به مبلغ ۱۰۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال خبر داد.

وی گفت: پروژه نصب 140 دستگاه کنتور فهام جهت هوشمند سازی شبکه با مبلغ شش میلیارد و 13 میلیون ریال، دو پروژه اصلاح شبکه فشار متوسط حدفاصل میدان جمهوری تا چهارراه معلم و بهسازی شبکه فشارضعیف در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار دو میلیارد و 999 میلیون ریال، پروژه احداث چهار هزار و 844 متر شبکه فشارضعیف هوایی و زمینی با مبلغ 12 میلیارد و 60 میلیون ریال، پروژه نصب هشت دستگاه پست هوایی با ظرفیت 900 کیلوولت آمپر در شهرستان با اعتبار 11 میلیارد ریال، پروژه بهینه‌سازی سه دستگاه تابلوهای فشار متوسط پست‌های زمینی توزیع برق با مبلغ 10 میلیارد و 846 میلیون ریال و پروژه تبدیل 10 هزار و 490 متر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در برخی روستاهای شهرستان با حجم ریالی هشت میلیارد و 370 میلیون ریال، به‌عنوان پروژه‌های قابل‌افتتاح محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه احداث پست زمینی ارگ بسطام با مبلغ 14 میلیارد ریال، پروژه اصلاح سه هزار و 650 متر شبکه فشارضعیف در سطح شهر بسطام با اعتبار چهار میلیارد و 570 میلیون ریال، پروژه بهینه‌سازی شبکه توزیع برق روستاهای بخش بسطام با مبلغ هفت میلیارد و 848 میلیون ریال، پروژه احداث شبکه و نصب دو پست هوایی جهت تأمین برق متقاضیان جدید بسطام با اعتبار سه میلیارد و 650 میلیون ریال، پروژه نصب 24 دستگاه تابلوی قطع از راه دور جهت هوشمندسازی شبکه در بسطام با اعتبار سه میلیارد و 144 میلیون ریال و پروژه اصلاح شبکه خیابان‌های گلشن و نبوت شهر مجن با مبلغ 911 میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر امسال به شمار می‌روند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه برق رسانی دهه فجر شبکه فشارضعیف میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران